REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
LoveTrance
obserwuj
utworzony : 05 marca 2016 15:05
ostatnie logowanie : 13 lutego 2020 14:42  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1996  (24 lat)
ulubiona drużyna :
Chelsea FC
ulubiony zawodnik :
Frank Lampard
ulubione rozgrywki :
Premiership

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Oficjalnie: Ziyech od lipca w Chelsea
13.02.2020 14:43
świetny grajek, na pewno sobie poradzi, grał już mecze przeciwko nam i innym angielskim drużynom więc jestem spokojny
artykuł: Everton rozmawiał z Emery'm
09.12.2019 20:04
Powinni dać szansę obecnemu trenerowi, nieźle z nami zagrali. Ten człowiek jest w klubie od 2014r i kiedyś grał w Evertonie, widać w nim pasję. Sam mówił, że to marzenie i nie mógł spać przed meczem. Powinni dać mu szansę
artykuł: Everton pokonał Chelsea!
07.12.2019 15:38
O chelsea przegrała i pierwszy komentarz od Edencameback. Załosny jesteś gościu, idz trolować gdzie indziej. Gdzie byłeś tydzień temu jak Chelsea wygrała z AV. Też zapewne PRZYPADKIEM czasu nie miałeś ;)
artykuł: Chelsea przegrywa z West Hamem!
30.11.2019 18:11
EdenCameBack

Żałosny jesteś gościu, musisz być trollem XD jak Chelsea wygrywała mecz za meczem to nawet nie skomentowałeś tego, a jak przegrała od razu zalogowałeś żeby napisać te wysryw. Ośmieszasz się. Zresztą po Twojej wypowiedzi już widać o trenerze, że to pewnie inne konto drukarni.
artykuł: Carabao Cup: Man Utd jako ostatni
31.10.2019 01:37
Nie wiem po co się w ogóle rozpisywać kto był lepszy, grali mlodziaki, mecz praktycznie o nic. Nawet lamps z solskjaerem podczas meczu sobie smieszkowali. Można przejść dalej, można i przegrać. To tylko dodatkowe mecze w nogach, a tak naprawdę o NIC. Nie trzeba nic udowadniać w pucharze myszki miki, robią to w LM i PL i tyle wystarczy. Gratulacje dla MU awansu
artykuł: Man Utd vs Chelsea. Zapowiedź, typy, kursy
10.08.2019 17:06
Edencameback
Co masz do lamprada? XD. Pewnie pepa byś chciał
artykuł: David Luiz chce przejść do Arsenalu
08.08.2019 13:29
dziwne zachowanie, grał z lampardem w CFC a teraz takie coś?
artykuł: Juventus odrzucił ofertę Tottenhamu ws. Dybali
26.07.2019 15:01
meiso2
A kogo obchodzi jakie miał zadania, jest od strzelania goli, nie strzela goli to traci na wartości, proste i logiczne. Liczy się tu i teraz a nie to co było 2 sezony temu. 50 mln to dobra oferta za rezerwowego, typ nie jest wybitny
artykuł: Tuchel: Ten mecz jest niemożliwy do przeanalizowania
07.03.2019 13:21
Byłem za United jak coś, diabły miały plan i była to przede wszystkim gra w defensywie, powiedzmy sobie szczerze ale w 2 połowie MU nie istniało, jeszcze mówiłem sobie, to się nie uda, nie ma szans z taką grą i wtedy pomyślałem o Chelsea z 2012, 1 akcja w drugiej połowie i się udało, na prawdę fura szczęścia, bo tego na pewno nie planowali XD
artykuł: LM: Paryż znów płacze, wielki come-back United!
06.03.2019 23:05
niesamowite co tu się stało! Trzymałem kciuki za UTD,ale w 2 połowie nie istnieli a tu takie coś! Modliłem sie, żeby Rashford to strzelił i dał radę. Irytował mnie ten młody Chong, same straty. Jedno jest pewne, ta LM zaskakuje. Skolsjaer robi robotę, chociaż tutaj było trochę szczęścia, ale jak to mówią, szczęście sprzyja lepszym ;)
artykuł: LM: Wysoka wygrana Tottenhamu z Borussią
13.02.2019 23:25
Ragnarock

jo, Luca Toni, albo drewniak Immobile to potwierdzają XD
artykuł: LM: Tottenham vs Dortmund. Zapowiedź, typy, kursy
13.02.2019 20:35
Chyba właśnie obejrzę BVB-Tottki. Oczywiście trzymam kciuki za rywali z Londynu, dodatkowo ciekawi mnie jak zaprezentuje się Pulisic, który zagra w 1 składzie. Nie obrażę się jeśli zagra dobry mecz ;)
artykuł: Atletico powalczy o Richarlisona
12.02.2019 18:26
Może dlatego, że w przeciętnym Evertonie ma już 10 bramek strzelonych co jest dobrym wynikiem jak na skrzydłowego..
artykuł: Ramsey przechodzi do Juve
12.02.2019 13:08
haha, no to ładnie wydoił Juve :). Co z tego, że za darmo.. Żaden klub nie zaoferowałby mu nawet 300k, no chyba, że w Chinach ;)
artykuł: Walec Guardioli rozjechał Chelsea
10.02.2019 19:08
to niezłe sarriball XDD. To jest żenada, mieli grać ofensywie a grają gówno w ofenzywie jak i defenzywie. Grają wolno, Hazard dostanie piłkę to holuje ją i czeka na tych drewniakow, niech idzie do Realu z tego burdelu.. Sarriball kiedy masz najmniej zdobytych bramek z top6 XD
artykuł: Newcastle vs Chelsea. Zapowiedź, typy, kursy
26.08.2018 16:05
hazard i kovacic od 1 minuty :)
artykuł: Vecino zamieni Inter na Chelsea?
01.08.2018 00:30
Rudiger to bardzo dobry transfer, sprawdził się i grał najlepiej obok Azpilicuety...
artykuł: Chelsea akceptuje ofertę Man Utd ws. Williana
28.07.2018 12:41
Skysports podaje, że negocjują wymianę za Martiala
artykuł: Hazard w Realu za 190 mln euro?
20.07.2018 12:12
Nigdzie nie pójdzie, a jak już to za minimum 200 :)

Hala dziecko nie kompromituj się prowokatorze ;)
artykuł: Chelsea niezainteresowana sprzedażą Hazarda?
17.07.2018 16:34
Skysports podaję, że Chelsea nie sprzeda Hazarda w tym okienku transferowym, poinformowali o tym zawodnika. Także bye bye Realek

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.