REKLAMA
REKLAMA

Wielki triumf Lazio!

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: SerieA.pl  |  16.02.2020 22:40
Wielki triumf Lazio!

Sergej Milinkovic-Savic  |  fot. Grigoriy Sisoev / Sputnik/ Hepta / Sport Pict

Oceń bukmachera i wygraj 150 złotych
W ostatnim niedzielnym meczu 24. kolejki włoskiej ekstraklasy SS Lazio pokonało na swoim stadionie Inter Mediolan. Tym samym swoja pierwszą porażkę w karierze ze stołeczną drużyną zaliczył Antonio Conte, który na dodatek musi oglądać w tabeli plecy teamu z Wiecznego Miasta.

Mając na uwadze to, że Juventus FC wygrał swoje spotkanie w niedzielne popołudnie, to obie ekipy przystępowały do swojej potyczki, chcąc dotrzymać kroku Starej Damie. Rzymianie podchodzili do swojej potyczki, legitymując się serią 18 meczów bez porażki. Ekipa z miasta mody wygrała natomiast ostatnio derby z AC Milanem.

Liga będzie ciekawsza


Pierwsza groźna sytuacja w meczu miała miejsce w dziewiątej minucie, gdy na strzał z dystansu pozwolił sobie Sergej Milinkovic-Savic. Serbowi zabrakło jednak odrobiny szczęścia, bo piłka po jego uderzeniu trafiła w poprzeczkę. Inter odpowiedział w 18.minucie, wychodząc z szybką kontrą, którą strzałem wykończył Romelu Lukaku, ale bramkarz rywali nie dał się zaskoczyć.

Wynik rywalizacji został z kolei otwarty tuż przed przerwą, gdy swoje premierowe trafienie w koszulce Nerazzurrich zaliczył Ashley Young. Anglik był w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie po interwencji golkipera Orłów po uderzeniu Antonio Candrevy, kierując piłkę do siatki po próbie z mniej więcej 11 metrów. Na przerwę Czarno-niebiescy schodzili zatem z jednobramkową zaliczką.

Conte tworzy potwora, Inzaghi już go stworzył


Po zmianie stron gospodarze wzięli się za odrabianie strat. Najpierw w 50. minucie rzut karny za przewinienie Stefana De Vrija wykorzystał Ciro Immobile. Tym samym włoski napastnik zaliczył swoje 26. trafienie w sezonie. Na tym jednak rzymianie nie poprzestali, bo w 70. minucie na prowadzenie Lazio wyprowadził Sergej Milinkovic-Savic.

Chociaż w 79. minucie do siatki stołecznej ekipy trafił Lautaro Martinez, to jednak jego trafienie nie zostało uznane, bo zawodnik Interu był na pozycji spalonej. Do końca zawodów wynik nie uległ już zatem zmianie, więc trzy "oczka" zostały w Rzymie, a Lazio wskoczyło na pozycję wicelidera rozgrywek. W następnej kolejce rzymianie zagrają z Genoą CFC, a mediolańczycy u siebie z UC Sampdorią.

SS Lazio - Inter Mediolan 2:1 (0:1)

0:1 Young 44'
1:1 Immobile 50' (k.)
2:1 Milinkovic-Savic 70'

Żółte kartki:
Lazio: Leiva 51', Lazzari 90'
Inter: De Vrij 49', Godin 79'

Lazio (3-5-2): Strakosa – Luiz Felipe, Acerbi, S. Radu, Marušić, S. Milinković-Savić, Leiva (80' Cataldi), Alberto, Jony (63' Lazzari), F. Caicedo (63' Correa), Immobile

Inter (3-5-2): D. Padelli – Godín (86' Alexis Sanchez), de Vrij, Skriniar, Candreva (77' Moses), Vecino, Brozović (77' Eriksen), Barella, Young, Lautaro Martínez, R. Lukaku.

Sędzia główny: Gianluca Rocchi (Włochy)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 70 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

dostojnyfarmata | 16.02.2020 22:44

Dobry mecz i ładna wygrana Lazio. SMS znów jest w formie i tylko dziwne, że Immobile nie strzelił więcej.

JerryF | 16.02.2020 22:44

Lazio, jak tyś mnie teraz zaimponowało...
świetny mecz, świetna (po raz kolejny) atmosfera i oprawa na stadionie.
Z trójki Juve, Lazio, Inter to właśnie Orły wydają się w najlepszej formie.
Choć jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że mistrzem Włoch zostaje drużyna, która dostaje baty w fazie grupowej Ligi europy.

Odet | 16.02.2020 22:45

Wielkie brawa dla Lazio Rzym. Byli dziś zespołem dużo, dużo lepszym.
Pozdr.

kuzynstefan | 16.02.2020 22:45

Piękny wynik!

MateuszDabrowsk | 16.02.2020 22:45

Dobry ten karny, taki nie za prawdziwy :D

marcin985 | 16.02.2020 22:46

Gratulacje. Świetnie Lazio się spisuje w tym sezonie. Wygrali bardzo wazny mecz. Dla nas również dobrze bo jesteśmy liderami z bardzo skromnym zapasem. Forza Juve

PatrickCZ | 16.02.2020 22:46

Szkoda, szkoda, że nie udało się wywieźć remisu. Mecz na dość dobrym poziomie, wyrównany-przynajmniej pierwsza połowa, bo druga na korzyść Lazio zdecydowanie. Gratulacje dla Lazio, byli odrobinę lepsi jednak. Taki wynik jest najkorzystniejszy dla wyrównanej walki o mistrzostwo-wciąż 3 drużyny dzieli różnica punktowa, która jest kwestią jednego meczu. Immobile udowadnia kto rządzi z przodu we Włoszech-ta akcja gdy jednym dotknięciem piłki minął 2 obrońców, pech dla niego że nie wpadło.
Ogólnie było wiele momentów w tym meczu, gdy czuć było ten ścisk w TOP 3, zostało to zobrazowane na boisku, dużo sytuacji na styk, gdzie decydowały centymetry i milisekundy w tym kto wygra walkę o piłkę.

robycalcio | 16.02.2020 22:47

Padelli...
Wiem, że wygrywa i przegrywa cała drużyna ale najsłabszym ogniwem był bramkarz i to jego winię.
Jego a raczej...
Co to kur** jest ?
Od kilku lat w Interze jest grupa przyjaciół: Handanovic, Padelli, Berni i trener bramkarzy.
Przed sezonem Handanovic zażądał pozostawienia obecnego trenera bramkarzy bo Conte miał swojego czlowieka na to miejsce.
Popatrzcie na Napoli: 3 bramkarzy na dobrym poziomie, Juventus 2, Atalanta 2, Lazio 2, Milan 2, Roma żadnego ;) Inter tylko 1. Ja rozumiem, że Handanovic chyba od 3 lat nie opuścił meczu ale kółko wzajemnej adoracji o którym wspomniałem to nieporozumienie. Nie mieć ani jednego wartościowego zmiennika!!!

gk87 | 16.02.2020 22:47

Jedyny pozytyw tego meczu to to,że mamy lepszy bilans dwumeczu z Lazio.Sytuacja Youngu w polu karnym wydaje mi się, że rzut karny,Skriniar też był ściągany do ziemi, ale pan Rocchi wiadomo Varu nie sprawdzi na naszą korzyść.Lazio od dawna na sporym farcie wygrywa te mecze prędzej czy później braknie im paliwa

marcin985 | 16.02.2020 22:48

MateuszDabrowsk a ty co trolu juz siejesz zamet ? Moze mecz sprzedany co ? Jejku jakim trzeba byc pajacem aby takie brednie pisac. Brak slow

vahuPL | 16.02.2020 22:49

Lazio lepsze i zasłużenie wygrało, ale ten karny... jeśli już ktoś tam faulował to Godin, a nie de Vrij.
Sędziowanie moim zdaniem bardzo kiepskie, w obie strony.

Kamilek1936 | 16.02.2020 22:49

Lazio gra dobrze ale wydaje mi się że nie wytrzymaja tempa. Wg mnie naciągany karny ale wynik jest wynik. Gratulacje dla Lazio a Eriksen mam nadzieję się obudzi kiedyś i coś mu się w głowie poprzestawia

dostojnyfarmata | 16.02.2020 22:51

@vahuPL - zgadzam się że ten karny bardziej za rękoczyn Godina dzięki któremu gol nie padł już z akcji niż za późniejsze wytrącenie Immobile (?) przy próbie dobitki

marcin985 | 16.02.2020 22:51

gk87 no tak a jak Inter wygrywa to tez tlumaczysz ze fartem. Po prostu byli lepsi tego dnia i wygrali. Co nie ktorzy nie potrafia przegrywac niestety i szukaja dziury w calym.

robycalcio | 16.02.2020 22:51

#gk87
nie było karnego na Young'u
słuszna decyzja arbitra
w ogóle to najlepszy włoski arbiter i dziś się spisał

wojojuve | 16.02.2020 22:51

Świetny mecz Lazio. W obu ekipach bramkarze byli najsłabsi, szczególnie Padelli. Lautaro niewidoczny. Lukaku więcej daje tej drużynie.

MateuszDabrowsk | 16.02.2020 22:53

Marcinku chyba mi nie powiesz ze tam karnego widziałeś? Staram się być obiektywny w tym momencie.

Push3k | 16.02.2020 22:53

Juventus zrobił +1, ale tam są gruuuuube plecy. Dawno nie było takiej rywalizacji w Serie A.

BOYSSAN | 16.02.2020 22:54

Duże brawa dla Lazio , ale nie powiedziałbym ze byli zdecydowanie lepsi. Moim zdaniem z Handanowicem w bramce tego meczu byśmy nie przegrali . 1 bramka dla Lazio niepewności w wyjściu Padelliego ( jeśli wychodzi do piłki musi ja wybić ) i przez to poszedł karny , 2 gol piłka lecąca wolno ( strzał był słaby ) nisko , brak refleksu Padelliego i mamy 2:1 dla Lazio, Samir takich strzałów pod ręka nie puszcza. Owszem wyciągnął piłkę na 3:1 dla Lazio i tu duży plus.
Personalnie graczem meczu moim zdaniem Acerbi , miał kluczowe obrony / przecięcia piłki w chyba 3 sytuacjach.

Jesteśmy na 3 miejscu w tabeli czyli na takim jakie zakładałem przed sezonem , tylko w moich wyliczeniach nie zgadza się zespół którego teraz plecy oglądamy :) bo stawiałem Neapol

gk87 | 16.02.2020 22:56

Obrońca Lazio lekko dotyka piłkę do której Young by doszedł gdyby nie został wycięty.Druga sytuacja gdzie faulowany byl Skriniar ewidentnie trzymany w pasie i za koszulkę powalony na ziemię...Lazio robi wynik ponad stan,ile to już goli strzelali na wagę trzech punktów w doliczonym czasie gry,nawet w 98 min.
.

MarioJUVE | 16.02.2020 22:59

HAHAhA nie dla psa kiełbasa w tym wypadku dla interu mistrz.Nawet Conte u was cieniuje.

Odet | 16.02.2020 23:00

Karny oczywiście prawidłowy, zresztą De Vrij nie o to ie rzucał.
Brak karnego na Youngu tez prawidłowy.
Dobre zawody sędziego, bardzo złe zawody Interu (fatalny Skriniar, słaby duet LuLa, zagubiony Erikson po wejściu, chaotyczny jak zwykle Vecino itp)
Pozdr.

amazon | 16.02.2020 23:02

gk87
Zgadzam się w 100% jednak liczy się to co w sieci. Lazio dzisiaj lepsze o 1 gol ale tak jak pisze kolega są kontrowersje. MOTM zdecydowanie Acerbi. Ratował kilka razy w 100% sytuacjach. Lazio sprzyja szczęście bo strzelali kilka razy gole w doliczonym czasie ale także omijają ich kontuzje. Jestem zdania że nie dadzą rady i już za tydzień stracą punkty.

George_Best | 16.02.2020 23:02

Kibice Interu: weźcie się w jakimś komentarzu solidarnie odetnijcie od tego głąba gk87, bo tylko wam wstyd przynosi.

ojojxD | 16.02.2020 23:03

Sędzia ... no gratulacje za karny z kapelusza. Ja nie wiem jak można takie coś gwizdać ale no tyle karnych dla Lazio to nie przypadek :) drużyna która w europie nie zrobi nic bo tam tych karnych nie dostanie. Oby Lazio miało max 3 miejsce a może Atalanta forma życia i wskoczy na podium

ElCapitano | 16.02.2020 23:04

Ja tak na marginesie.
Gdzie są kibice Lazio co chcieli zwolnić Inzaghiego na początku sezonu?
Ta historia jest nieprawdopodobna.
Rzadko kiedy się zdarza żeby trener laik tak ogarniał...
Szkoda, że Valencia nie ma takiego szczęścia niestety..
Simone może być kiedyś drugim Kloppem.

MarioJUVE | 16.02.2020 23:05

Tak apropos nie wiedziałem po co Eriksen przechodzi do tak słabego zespołu jak inter.Z jednego zespołu co non stop przegrywa wszystko do drugiego.

BOYSSAN | 16.02.2020 23:05

@gk87 Zgodzę się ze stwierdzeniem ze sporo pkt Aquile dopisało dosc szczęśliwie ( choćby ostatnio brak karnego na Corneliusie z Parma )  ale trzeba powiedzieć ze oni temu szczęściu wyjątkowo potrafią pomagać. Czy spuchna ? Miesiąc temu myślałem ze tak , ale teraz myśle ze mając tylko serieA mogą pociągnąć na takiej intensywności do końca jeśli ... ominą kontuzje 4 kluczowych graczy : Ciro, Acerbi , Siergiej , Alberto ... strata któregoś z tych graczy w ich przypadku byłaby niepowetowana .

Odnośnie sytuacji o których wspomniałeś tzn faule na graczach Interu w polu karnym to jakby ja się nie wypowiem , ale wiem jedno ze stykowe sytuacje na nasza korzyść rozstrzygane nie są, mianowicie karne dla nas są dyktowane tylko ewidentne za to przeciwko nam ewidentne oraz czesto wątpliwe.

ojojxD | 16.02.2020 23:05

@Odet
A po co miał się kłócić ? Przecież teraz dają kartki za byle rozmowy więc nie chciał dostać dodatkowej kary

Jaca1983 | 16.02.2020 23:06

Dajcie spokój temu Padelliemu ... nie jest TOPowh bramkarz ale bez przesady to nie on był głownym winowajcom tych straconych bramek -> zagralismy kilkukrotnie slabo w defensywie (Skriniar, Godin, de Vrij) i z tego padly bramki.

Wygrana Lazio zasluzona - Gratulacje!!

Nie daj Boze nie chce Lazio ujmowac ale sprawiaja czesto wrazenie druzyny wygrywajacej w ostatnich minutach, sporo karnych dostaja - szczescie sprzyja lepszym widocznie.

Z tak uboga ławka, takie rezultaty i wytrzymalosc robi wrazenie ...

Inter ... no coz pracujemy dalej Panowie ... Forza Inter!!!

Konradosmen | 16.02.2020 23:07

no to walka o mistrzostwo nabiera tęmpa , 3 druzyny ida w łep w łep
ale do konca jeszcze daleko 14 kolejek do zdobycia jeszcze kazy ma  42 mozliwych punktów tak więc na finiszu róznie moze być

PatrickCZ | 16.02.2020 23:07

Ta argumentacja szczęścia, że strzelają w końcówkach jest bez sensu. Mecz trwa 90 minut plus doliczony czas, a bramka podczas tego czasu jest warta tyle samo i zdobyta w ten sam zgodny z przepisami sposób. To tak jakbyście próbowali deprecjonować bramki w końcówkach i powiedzmy wprowadzić przepis, że bramki zdobyte po 85 minucie mają wartość nie 1, a 0.5 każda.

vahuPL | 16.02.2020 23:09

@Odet - jeśli za położenie ręki na plecach przeciwnika jest karny to faktycznie prawidłowy... tam nie było żadnego ruchu, który mógłby Immobile wytrącić z równowagi, jeszcze trochę i za spojrzenie na przeciwnika będą dyktować "11".
Tak czy inaczej Lazio wygrało zasłużenie, a Padelli zawalił obie bramki i to on "załatwia" Interowi kolejny mecz. Tam jest zerowa komunikacja między nim a obroną, 100% przeciwności w stosunku do tego co się dzieje jak Handa stoi w bramce.

ojojxD | 16.02.2020 23:12

Jeśli ktoś uważa że tam był karny to ... no śmiech na sali. Nie ma to jak faworyzować Orły

MarioJUVE | 16.02.2020 23:13

Oczywiście już zaczyna się zwalanie na sędziów mimo tego ,że arbiter zapominał dawać zawodnikom interu żółtych kartek.

BOYSSAN | 16.02.2020 23:14

@PatrikCz

Oglądałem każdy mecz Lazio pokazywany w Eleven w tym sezonie i powiem Ci tak ze na szybko bez większego grzebania w pamięci :
- brak karnego dla Parmy w 90 min na Korneliusie
- gol z dupy Ciro z Napoli
- nikt tez nie wie co się wydarzyło w ostatnich 3 min meczu na Sardynii :)

Na szybko masz 6 pkt których de facto teraz by brakowało , ale powtarzam Lazio najbardziej z czołówki temu szczęściu pomaga

DelPtasior | 16.02.2020 23:15

O Chryste... Inter gra genialny sezon, wciąż ma ogromne szanse na mistrza (jak cała pierwsza trójka), a takie coś jak naczelny troll tej strony, tj mały Mateuszek Dąbrowski tylko ośmiesza ten klub i jego pozostałych kibiców. Żenada...

Sam mecz moim zdaniem bez kontrowersji. W polu karnym też prawidłowo. Osobiście chciałem remisu, ale OK... Samodzielny, mimo że jednopunktowy lider jest. Będzie ciekawie do samego końca.

gk87 | 16.02.2020 23:16

George_Best@czy Ja Cię obraziłem? Nie wydaje mi się,idź ze swoim United bronić 9 miejsca bo wcale nie jest takie pewne.

Untouchables | 16.02.2020 23:17

Ojojoj.

Jaca1983 | 16.02.2020 23:19

Dajcie spokój temu Padelliemu ... nie jest TOPowh bramkarz ale bez przesady to nie on był głownym winowajcom tych straconych bramek -> zagralismy kilkukrotnie slabo w defensywie (Skriniar, Godin, de Vrij) i z tego padly bramki.

Wygrana Lazio zasluzona - Gratulacje!!

Nie daj Boze nie chce Lazio ujmowac ale sprawiaja czesto wrazenie druzyny wygrywajacej w ostatnich minutach, sporo karnych dostaja - szczescie sprzyja lepszym widocznie.

Z tak uboga ławka, takie rezultaty i wytrzymalosc robi wrazenie ...

Inter ... no coz pracujemy dalej Panowie ... Forza Inter!!!

xxBANGxx | 16.02.2020 23:26

LAZIO-INTER, czyli underdog idzie po scudetto

Lazio pokazało klasę, ale i kibice Interu nie mają się czego wstydzić. Bardzo ciekawy mecz dla postronnego widza, do tego starcie dwóch najlepszych trenerów w Serie A... to mogło się podobać. Imponuje mi coraz bardziej Lukaku. Ależ ten dzik pracuje dla drużyny, damn. Nie piszę o tym meczu, piszę ogólnie, bo to po prostu genialny transfer, ale tyle o Interze. Nie chce też analizować tego konkretnego meczu, wolę się skupić na Lazio, bo chciałem zwrócić uwagę na grę defensywną Rzymian, a właściwie na całą drużynę.

Od jakiegoś czasu, moim zdaniem, to czołowa (a może i najlepsza?) defensywa w lidze, a przecież nie grają tam wielkie nazwiska - Acerbi (moim zdaniem TOP3 tego sezonu), Luiz Felipe (świetnie się rozwija ten 'nołnejm'), weteran Radu, Vavro czy Bastos. No wielkiego wrażenia te nazwiska nie robią, co? Imponuje mi ich pewność siebie, pressing, ustawienie. Czapki z głów.

Wahadłowi to też nie są przecież czołowi gracze na świecie - Marusić, Jony (zagrali w podstawie w tym meczu), ale razem jako drużyna - tworzą monolit. Zresztą tam nawet 31-letni Caicedo daje sporo jakości. A tacy gracze jak Lazzari czy Correa, którzy tym razem weszli z ławki, mają potencjał na to aby stać się gwiazdami Serie A. Szczególnie Włoch robi dużo dobrego na boisku. Niedługo powinien trafić do kadry na stałe.

Naprawdę godne podziwu, szczególnie kiedy spojrzy się na ich wartość rynkową. Dużo jakości jest też w środku pola (Leiva, SMS, Alberto). Natomiast o Immobile nie ma co się rozpisywać, bo ten gra życiowy sezon. Po raz kolejny muszę to napisać - Simone Inzaghi jest fantastyczny. Na papierze to nie jest skład na scudetto, na szczęscie nazwiska nie grają. Oby się wzmocnili przed LM, a Serie A dostanie kolejną mocną drużynę, która będzie w stanie zagrozić najlepszym. Gratuluję kibicom Lazio zwycięstwa, to był dobrze spędzony czas. 

Ps. Na stadionie był chyba komplet. Oby jak najczęściej.

Monochromatyczn | 16.02.2020 23:27

Sympatyczne to Lazio. Do tej pory imponowali po cichu, ale po tym meczu zacznie się już presja realnej szansy na scudetto. Alexis miał piłkę meczową ale wymiękł, piłkarz pro powinien trafiać na pustą bramkę z 30-tu metrów z zamkniętymi oczami.
Ciekawa robi się sytuacja z bilansami bezpośrednich spotkań czołowej trójki. Lazio i Inter z pasją i natchnionymi trenerami, Juventus z o klasę lepszą kadrą ale z Dyzmą na ławce, będzie ogień do końca.

pochmurny | 16.02.2020 23:33

1. Duży niesmak po karnym.
2. Padelli mógł wybronić strzał Milinkovica. Poza tym, dwa razy wychodzi do piłki, krzyczy, a obrońcy mimo to interweniują... Trochę jak na podwórku: "Jesteś cienki, nie gramy z tobą."
Szkoda mi go bo bardzo chce, ale nie może.

Interista1987 | 16.02.2020 23:54

Hmm Lazio nie jest az takie wielkie poprostu Inter tez nie jest.
Kiedy Juventus zacznie zwyciezac jak do tego przyzwyczaili z dwoch pretendentow do tytulu nie zostanie nic.
Lazio absolutnie jest do pokonania i jakby zagrali z druzyna ktore umie wypunktowac slabe strony przeciwnika to latwo mozna byloby ich pokonac.
Niestety Inter nie punktuje ostatnio zbyt dobrze..
Lazio jest takie nawet dobre ale swietni to one nie sa i maja kilka slabych punktow co jest widoczne.
Ale z pieniedzy jakie maja dostepne i zawodnikow ktorych maja to zbudowali niezla druzyne.

Joker | 17.02.2020 00:11

Grande Lazio! Świetny mecz, Lazio uważam było lepsze, miało więcej dobrych okazji i de facto już do przerwy trochę pechowo przegrywało, ale nie można powiedzieć iż Inter zagrał słabo, bo to byłaby nieprawda, goście do końca walczyli o remis, mieli swoje okazję i pomysł na ten mecz, po prostu trafili na świetnie dysponowanego rywala.

Z tym zwalaniem winy na Padelli'ego to jednak przesada. Może przy golu Sergiej mógł zrobić coś więcej, ale był jednak zasłonięty, tam był straszny tłok, a potem obronił sam na sam z Ciro po fenomenalnej akcji Lazio, to mogło być już po meczu, ale bramkarz gości utrzymał Inter w grze do końca.

Potwierdza się, że Lazio grające raz w tygodniu potrafi zachwycać i ograć każdego, od razu wyglądali inaczej niż z Veroną czy Parmą gdzie byli 3 dni po poprzednim spotkaniu, a dziś po tygodniowym odpoczynku się zregenerowali i wyglądali fantastycznie, a Inter grał jednak na tygodniu ciężki mecz. To też zrobiło różnicę. Także zmiennicy uważam dziś w Lazio zrobili więcej niż w Interze, druga sprawa że Conte bardzo długo zwlekał ze zmianami.

Dla mnie graczem meczu Sergej, tak dobrego Serba jak w ostatnim czasie nie było od 2 sezonów, to jest stary dobry SMS :) dominujący w powietrzu, ale też świetny na ziemi, bo technikę ma naprawdę świetną. Acerbi i Leiva także klasa, z ogromnym poświęceniem obaj dziś grali, orali boisko wzdłuż i wszerz :)

Mucha52 | 17.02.2020 01:01


gk87 | 16.02.2020 23:16
George_Best@czy Ja Cię obraziłem? Nie wydaje mi się,idź ze swoim United bronić 9 miejsca bo wcale nie jest takie pewne.
Przy każdej okazji atakujesz kibiców united i oraz ich klub to normalne ze będą cię cisnąć przy każdej okazji.Bo można zauważyć ze częściej komentujesz pod postami United( zawsze negatywnie) anizeli pod artykułami o Interze

kuppanjaja | 17.02.2020 01:18

Brawo Lazio!

gk87 | 17.02.2020 04:53

Mucha52@Nie atakuje tylko stwierdzam fakty to po pierwsze A po drugie ja nikogo przy tym nie obrażam więc nie pozwolę żeby obrażał mnie sfrustrowany kibic MU

redsik | 17.02.2020 06:02

BRAWO LAZIO ! trzymam kciuki za Rzymian, liczę na mistrzostwo ależ to by była sensacja.

_tripletta_ | 17.02.2020 07:29

Z jednej strony szkoda straconych punktów, ale z drugiej spodziewałem się wszystkiego w tym meczu.
Najlepsze jak kibic Juve śmieje się z Interu, gdzie oni też z Lazio dostali. Z Lecce tez się smiali, a tez stracili z nimi punkty.
Lazio sprawiało trochę lepsze wrażenie. Szkoda tego karnego. Bo przy 1-0 Interu mogło być ładnie do samego końca.
Gdzie tam sędzia dopatrzył się przewinienia przy tym karnym? Czy w meczach Interu, każda kontrowersyjna sytuacja musi być przeciwko nam? To jest strasznie nierówny wyścig o scudetto na który niestety sędziowie mają wpływ...no wielkie zaskoczenie w Italii.
P.S. kibic Juve ma taki kompleks Interu, iż każdego użytkownika który pisze z niechęcią o Juve, bądź pozytywnie w kontekście Interu to niby kibic Interu? nawet Dąbrowski? Serio!?
Zobaczymy czy sędziowie w następnej kolejce znowu, będą miszać w konkretnych meczach czy będą zadowoleni, iż Inter spadł na 3 miejsce ;)

Tiesto | 17.02.2020 07:30

Niestety na tym poziomie ręcznik na bramce jest decydujący, nie dość że sam się zachowuje jakby go z ulicy wzieli na tą bramkę to jeszcze przez to obrona gra bardzo niepewnie co nie zdarzało się przy Handzie. Przy pierwszym golu fakt że Skriniar źle wybił ale na litość nie musiał się zaraz rzucać do przodu na oślep i wpadać na obrońcę, stałby normalnie to by to złapał bez problemu, druga bramka to braki w refleksie, Handa by to wyjął. A jeszcze były takie kwiatki jak przy strzale Sergieja - groźna akcja Lazio, chłop strzela sprzed pola karnego a ten stoi jak słup na linii... pola bramkowego zamiast w bramce, gdyby strzał był nawet lekki a w bramkę to by nawet nie mrugnął bo by go piłka przelobowała, chłop w ogóle nie ogarnia co się dzieje, nikt nie oczekuje cudów ale jak się nie potrafi wykonać najbardziej podstawowych czynności to zasługuje na hejt. Moim zdaniem to Lazio szybciej braknie paliwa niż Interowi, jeżeli ktoś pisał że Inter gra na 110% swoich możliwości to Lazio na 150%

semprealex | 17.02.2020 08:23

No tak, jest porażka to już sędzia zły, to już wszyscy sędziują pod Juve. Puknijcie się e łeb co niektórzy

q-4 | 17.02.2020 08:40

Young z bramką. W United nie mógł się oderwać od ławki.

andi | 17.02.2020 09:46


gk87 (16.02.2020 22:56) nie ośmieszaj się. Przez kogo został wycięty? Chyba nie przez tego gracza Lazio, który w sporym rozkroku blokuje czyściutko piłkę. Nie miałby on możliwości jeszcze "wyciąć" Young'a. Przysuń fotel do ekranu tv albo poproś rodziców o okulary, a jak już je nosisz, to może mocniejsze by się przydały.

George_Best | 17.02.2020 09:50

pozwalać czy nie pozwalać to Ty sobie możesz synku. nie obraziłem cię, stwierdziłem tylko fakt. jak ktoś mi powie, że jestem wysoki to się nie obrażam, bo tak jest.

George_Best | 17.02.2020 09:53

i kibic Juve ma mieć kompleks Interu jak ktoś wcześniej napisał? grają najgorszą piłkę od paru lat, wy najlepszą, a i tak są przed Interem. śmiech na sali takie gadanie

Real Madridista | 17.02.2020 10:14

No i pieknie!
Lazio utrzymuje dystans i wygrywa bardzo wazny mecz. Mam nadziej, ze z uwagi na to, ze graja juz tylko na jednym froncie, wytrzymaja tempo do konca ;-)
Tego zycze Orlom!
Pzdr.

wojojuve | 17.02.2020 10:45

Rocchi pokazal klase. Trudny mecz do sedziowania, ale on sobie poradzil. Brawo.

18Juve97 | 17.02.2020 10:59

@_tripletta_

"Czy w meczach Interu, każda kontrowersyjna sytuacja musi być przeciwko nam?"

Pytanie powinno brzmieć:
Czy po meczach Interu środowisko Interu musi robić kontrowersję z każdej zaistniałej w meczu sytuacji?

"Zobaczymy czy sędziowie w następnej kolejce znowu, będą miszać w konkretnych meczach czy będą zadowoleni, iż Inter spadł na 3 miejsce ;)"

O to możesz być spokojny. Po waszych płaczach na pewno wkrótce wrócicie na fotel lidera. Wywieranie presji na sędziach, to wasza specjalność.

BOYSSAN | 17.02.2020 12:32

@18Juve97

widzisz zarzucasz srodowisku Interu, ze narzeka na prace sedziow co mecz , a Ty co mecz narzekasz na srodowisko Interu pod wiekszoscia newsow o Interze :) tak wiec o co kaman.
Fakty sa takie, ze sędziowanie we Wloszech pozostawia wiele do zyczenia i akurat Inter jest tym zespolem lub jednym z tych zespolow (wszystkich meczy nie oglądam ), którego dorobek punktowy nie został powiększony poprzez bledy sędziowskie, a raczej bym był skłonny powiedzieć, ze poprzez niezrozumiale decyzje mamy z 4/5 pkt mniej . Sprobuj zrozumieć, ze na dluzsza mete taka sytuacja może być delikatnie mowiac denerwujaca :)

_tripletta_ | 17.02.2020 12:39

Kibicowi Juve taka sytuacja jest na rękę, więc nie jest dziwne iż niewidzi w tym problemu.
Jeśli Inter nie dałby rady zdobyć Scudetto to życzę Lazio by wygrali Scudetto w decydującym meczu po 3 takich karnych jak wczoraj ;) Ależ byłby płacz.
Jak to mówią punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia. W tym wypadku jest to dobitnie zobrazowane.

xxBANGxx | 17.02.2020 13:09

tripletta
Czemu kibic Juventusu miałby mieć kompleks Interu?
Ciągle o tym wspominasz, a mnie to ciągle śmieszy. :DD

Zebry | 17.02.2020 13:25

Co Inter wygrał w ostatnich latach, żeby mieć jakieś kompleksy? Bądźmy poważni. To już Lazio napsuło więcej krwi Juve.

NonRare | 17.02.2020 14:46

Boli brak nawet 1pkt.  
no ale Lazio było bardziej zdeterminowane aby wygrać i zasłużenie wygrało!
prace arbitra oceniam bardzo dobrze ,nie ma co sie zalamywać Forza Inter!

18Juve97 | 17.02.2020 18:24

@BOYSSAN

"Fakty sa takie, ze sędziowanie we Wloszech pozostawia wiele do zyczenia i akurat Inter jest tym zespolem lub jednym z tych zespolow (wszystkich meczy nie oglądam ), którego dorobek punktowy nie został powiększony poprzez bledy sędziowskie, a raczej bym był skłonny powiedzieć, ze poprzez niezrozumiale decyzje mamy z 4/5 pkt mniej . Sprobuj zrozumieć, ze na dluzsza mete taka sytuacja może być delikatnie mowiac denerwujaca :)"

Praktycznie co sezon powstaje wirtualna tabela pokazująca, które drużyny najwięcej straciły, a które zyskały na błędach sędziowskich. Wielokrotnie zestawienia te pokazywały, że to nie Juve najwięcej zyskuje, a wręcz jest jedną z najbardziej poszkodowanych drużyn. Dla was Interistów nawet czarne nie jest czarne, a białe białe. Taki jest już stan waszych umysłów. Zróbcie sobie hełmy z folii aluminiowej;)

BOYSSAN | 17.02.2020 19:36

@ 18juve97

A te wirtualna tabele to kto układa ? Luciano Moggi ?

_tripletta_ | 17.02.2020 19:49

Wy chyba serio macie jakieś kompleksy Interu.
Moja wypowiedź, co idzie łatwo wywnioskować odnosiła się do komentarza marcin985.
No cóż.

xxBANGxx | 17.02.2020 21:30

tripletta
Problem polega na tym, że zarzucasz kompleksy względem Interu regularnie.

A takie są fakty, Juventus - 68 trofeów, Inter - 38 trofeów. Ot, różnica.

semprealex | 17.02.2020 21:58

Nie tripletta. To Ty masz mega kompleks Juventus. Z Twoich wypowiedzi wynika,że tak naprawdę nie jesteś kibicem Interu tylko kibicem AntyJuve. Dla Ciebie Interoże nie zdobyć mistrzostwa byleby tylko Juventus nie zdobył. Aż zieje od Ciebie ta nienawiść do Juve

18Juve97 | 18.02.2020 08:01

@BOYSSAN

... i nikt wam nie "wmówi", że " czarne jest czarne, a białe jest białe" :)

Kompleks powiadacie...



ligaeuropejska.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy