REKLAMA
REKLAMA

Remis na Old Trafford, wygrana Spurs

dodał: Krzysztof Rymarczyk  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  15.12.2019 16:51
Remis na Old Trafford, wygrana Spurs

Jose Mournho  |  fot. Grzegorz Wajda

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
Zawodnicy Manchesteru zremisowali z Evertonem 1:1. Z kolei Wolves przegrali z Tottenhamem 1:2.

Co działo się w pierwszym meczu? Piłkarze gości objęli prowadzenie w 36. minucie. Wtedy to niefortunnie interweniował Lindelof, który skierował piłkę do własnej siatki.

Do wyrównania doprowadził Greenwood, który precyzyjnie przymierzył zza pola karnego. Finalnie rezultat tej potyczki nie uległ już zmianie i oba kluby zdobyły po jednym punkcie.

Zawodnicy Kogutów wyszli na prowadzenie - w drugim spotkaniu - już w ósmej minucie. Jak padło trafienie? Lucas przeprowadził wtedy solową akcję i huknął pod poprzeczkę. Piłkarze Wilków doprowadzili do wyrównania w 67. minucie. Wówczas znakomitym uderzeniem z dystansu popisał się Traore.  

Ostatecznie to goście przechylili szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Bramkę w doliczonym czasie gry zdobył Vertonghen i zawodnicy Tottenhamu wygrali dzisiaj 2:1.

Man Utd - Everton 1:1 (0:1)


0:1 Lindelof 36' (sam.)
1:1 Greenwood 78'

Wolverhampton - Tottenham 1:2 (0:1)


0:1 Lucas 8'
1:1 Traore 67'
1:2 Vertonghen 90+1'
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 82 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

gk87 | 15.12.2019 17:00

Upss,,,oj A co to się stało, że MU nie wygrał?:D typowy MU...brawo Tottenham!

marcinkotulski | 15.12.2019 17:05

Jakim cudem przegraliśmy ten mecz to nie wiem! Najlepszy mecz Wilków w tym sezonie i być może najlepszy w Premier League od czasu powrotu do niej. Trzeba jednak oddać Spurs, że bronili świetnie w polu karnym. Mnóstwo bloków i wybić. Byli też bardzo groźni z kontry. Słowem - wyglądali jak typowa drużyna Mourinho - zmotywowana i niebezpieczna.

Tak źle po meczu Wilków nie czułem się od czasu półfinału z Watfordem... Wierzę jednak, że Nuno poskłada chłopaków mentalnie i w następnym meczu gra będzie wyglądać podobnie. W Norwich trzeba wygrać, bo później Man City i Liverpool w ciągu dwóch dni.

Mr_Devil | 15.12.2019 17:06

Wychodzi na to, że jesteśmy tu gdzie byliśmy, przed meczami z City i Tottenhamem. Wystarczy, że rywal się okopie i mamy problemy z tworzeniem sytuacji. imo De Gea był faulowany, wyszedł do piłki, został wytrącony przez co nie trafił w piłkę.

Mucha52 | 15.12.2019 17:07

gk87 upss Nie zauważyłem twojego  komentarza pod meczem Inter Barcelona

Mucha52 | 15.12.2019 17:07

gk87 upss Nie zauważyłem twojego  komentarza pod meczem Inter Barcelona

THFC1882 | 15.12.2019 17:07

Dzisiaj Wilki załatwione ich bronią, czyli kontratakiem. Nie zmienia to faktu, że dalej gra na wyjazdach to jakiś żart. Teraz trzeba wygrać z Chelsea i zrównać się z nimi punktami.

Bugler | 15.12.2019 17:09

gk87

A oglądałeś chociaż mecz czy hejtujesz tak dla zasady jak przystało na prymitywa?

Bugler | 15.12.2019 17:10

gk87

A oglądałeś chociaż mecz czy hejtujesz tak dla zasady jak przystało na prymitywa?

ArbuzTHFC | 15.12.2019 17:10

Zawał, po prostu zawał ;D Byłem niesamowicie nakręcony na ten mecz, w końcu był niesamowicie ważny dla walki o TOP4... Po golu cieszyłem się jak opętany. Super Jan!
Ależ Mou mi ciśnienie podnosił jak pierwszą zmianę przeprowadził dopiero przed 90. minutą... Ale jaka to była zmiana. Eriksen asystuje kilka chwil potem i zgarniamy 3 punkty.
Son dzisiaj słabo, obrona nie najgorzej, ale mimo wszystko momentami dawaliśmy im zbyt dużo przestrzeni. Ale jak Adama huknął to nie było szans tego wyciągnąć.
No i na minus także Son, słaby mecz, dużo niedokładności i mało wykreowanych szans. Dier zmarnował setę w 1. połowie i ledwo minął się z czerwoną kartką. Sędzia mógł mu ją pokazać.
Za tydzień Chelsea, lecimy po 3 punkty! COYS

Drukarnia | 15.12.2019 17:11

Piękny pusty przelot De Gei przy bramce i jeszcze lepsze skoki do wody Rashforda i Martiala. Dla takich meczy warto oglądać United. :)

Rob66 | 15.12.2019 17:11

Jaki faul na De Gei?
Facet w wysoki minął się z piłką i tyle. A reszta obrony United się zdrzemnela

gk87 | 15.12.2019 17:12

Bugler@wystarczy oddać piłkę MU i jest padaka,atak pozycyjny leży i kwiczy...

Bugler | 15.12.2019 17:15

Buahahaha No tak bo de Gea miał czysta pozycje i nikt mu w całe nie przeszkadzał w wyjściu do piłki... juz zaczyna sie zlot patalachow z Liverpoolu ...

ArbuzTHFC | 15.12.2019 17:15

@marcinkotulski Zgadzam się z tobą, w obronie graliśmy dzisiaj naprawdę nieźle, ale były momenty gdzie powinniśmy bardziej przypilnować takiego Adamę na przykład ;)
Graliście świetnie, ale czegoś zabrakło, dużo strzałów też zatrzymywaliśmy. Generalnie mecz był znakomity, interesujący, żywy. Atmosfera na Molineux była po prostu elektryzująca. Pozdrawiam, podniesiecie się ;)

Mr_Devil | 15.12.2019 17:16

@Rob66

bit.ly/2YMUfd8

minął się z piłką, bo chwilę wcześniej dostał w twarz... i stracił piłkę z oczu.

pierog1988 | 15.12.2019 17:19

Ja rozumiem że niektórzy fani Liverpoolu cwaniakuja pod newsami innych drużyn szczególnie United bo sezon mistrzowski maja pierwszy raz od 3 dekad ale nie osmieszajcie się że nie było faulu na bramkarzu United bo gdyby faulowany byl Alissona to byście petycję chcieli pisać do FA.

Bugler | 15.12.2019 17:21

Wszystko jak na dłoni widać ilu United ma hejterow po meczu w LE z AZ jakoś was nie było a tu chwila po meczu i juz wylewają sie śmiecie ...

gk87 | 15.12.2019 17:22

Sędziowie się mylą i VAR też,to nie od dziś wiadomo...MU miało jeszcze sporo czasu ale ,że w ataku pozycyjnym nie potrafią grać to nie przechylili szali na swoją korzyść

radek281291 | 15.12.2019 17:27

Ferguson spadł z nieba Evertonowi. Nie widziałem czym dokładnie podpał Kean, ale pokazał młodemu kto tu rządzi i, że nie boi się podejmować decyzji z myślą tylko i wyłącznie o drużynie. Niby jest tylko tymczasowym zastępcą, ale podejrzewam, że kibice Evertonu chcieliby go (póki co) widzieć jak najdłużej przy linii bocznej. Ma chłop energię i przekłada się to na drużynę! ;)

De Gea wyskoczył tak bezwiednie do tej piłki jakby był Calineczką i od razu odwrócił się plecami po byle kontakcie. Jakby był pewny swojej interwencji oraz wyskoczył z odpowiednią dynamiką, to albo by wybił piłkę, nokautując przy tym Calverta lub sam padłby jak rażony piorunem. A tak tylko standardowo skinął głową w dół i kręcił nią z niezadowoleniem jak to robi od kilku sezonów

radek281291 | 15.12.2019 17:32

No tak... "wszyscy" kibice Liverpoolu... I, że niby my jesteśmy tacy przewrażliwieni? ;) Ledwo 2 komentarze sympatyków LFC i to jeszcze w miarę normalne wypowiedzi (Drukarni nie liczę ;p)

Poza tym to typowa sytuacja z drugiej strony. Możecie podziękować za to jednemu z Was, który notorycznie stara się zabłysnąć pod newsami o Liverpoolu, także weźcie trochę na wstrzymanie

piotruś83 | 15.12.2019 17:55

United bardzo mi przypomina Liverpool 2 sezony temu. Im latwiejszy przeciwnik tym trudniejszy mecz...

Var znowu sie osmieszyl. W identycznej sytuacji anulowano gola po faulu Wesley'a na Ryan'ie.

Joker | 15.12.2019 17:57

Liczyłem na zwycięstwo, ale szczerze mówiąc czułem w kościach, że wtopią :) aczkolwiek gra zła nie była, mieli dużą przewagę, dominowali, gola uważam że stracili po błędzie sędziów, bo jak atak ręką w okolicach szyi bramkarza, który wyskakuje do piłki nie jest faulem na bramkarzu to co jest? Zęby miał mu łokciem wybić? Takie wejście gdzie w wyskoku w walce o piłkę wkładasz rękę w okolicach twarzy rywala to z urzędu jest faul, a często kartka, a tu nic...

Ale dobrze, że zespół zareagował pozytywnie i cisnął Everton całą drugą połowę, tylko przez brak skuteczności nie udało się wygrać, nie zmienia to faktu, że MU z ekipami które odmawiają gry w piłkę jest ciężko, ale wynika to z braku kreatywności drugiej linii, i tu się nic nie zmieni dopóki w klubie nie pojawią się jacyś kreatywni pomocnicy, lub Pogba stwierdzi że jednak chce mu się jeszcze grać dla MU. Brawo Greenwood, fajnie ten chłopak się rozwija, jak wszystko pójdzie dobrze, to za 2-3 lata MU będzie miało świetną 9.

Pepe12LFC | 15.12.2019 19:35

No trafiony ręką w twarz co przy wyskoku może zdezorientować, dla mnie faul. Z drugiej jednak strony przypomina mi się mecz, LFC z Burnley, gdzie zawodnik Burnley wskoczył na plecy Alissona przez co ten nawet nie mógł ruszyć do piłki a mimo to nie było faulu, wiec teraz pytanie kiedy ten faul na bramkarzu jest ? W obu sytuacjach dla mnie faul a gwizdek milczy, a w dodatku do dyspozycji w tym momencie jest VAR

Black__Jack | 15.12.2019 20:06

dla kibiców Wolver smutek ; dla nas mega - kunszt Mou zgarnia całą pulę - taki jest football - co by nie pisać -> Wilki grają bardzo dobrze w tym sezonie  

slawekmat | 15.12.2019 20:23

United bez topowej 10 nic nie ugra niestety,Pogba kontuzja lub wyczekiwane na grudzień,  reszta słaba. Trzeba czekać do stycznia i zawalczyć o jakiegoś konkretnego piłkarza na ta pozycje. Sam mecz niezły no i ten VAR....

SteveG | 15.12.2019 20:38

Co sędzia dał w meczu z Liverpoolem, dzisiaj zabrał z Everonem. Takie jest sędziowanie.
W obu przypadkach bramki nie słusznie uznane, a przypominam, gdyby siędzia nie skompromitował się w meczu MU  LFC to The Reds mieliby komplet punktów...

ArbuzTHFC | 15.12.2019 21:59

@SteveG Ku*wa, ale głupi komentarz.
Nie wiem, czy chce mi się cokolwiek tobie tłumaczyć. Widać, że będzie ciężko, a nie lubię się męczyć.

mr_roba | 15.12.2019 22:25

Kunszt MOU :)
Pożyjemy zobaczymy.
Co do United to jestem rozczarowany naszą grą. Mimo, że bramka dla rywali nie powinna być uznana to i tak remis jest sprawiedliwy. Zmarnowany czas - niewiele lepiej niż zabawa City z Arsenalem.

Joker | 16.12.2019 00:03

SteveG
Bardzo lubię takie komentarze, trochę oderwane od rzeczywistości, ale fajne:) gdyby Henderson się nie skompromitował to z Sheffield byłoby 0:0, gdyby Mane ładnie się nie przewrócił w polu karnym w 90 minucie z Leicester byłoby 1:1, gdyby sędzia w meczu z City nie tolerował siatkówki w jednym polu karnym to nie byłoby kontry na 1:0 i niewiadomo jakby się mecz skończył, także akurat na brak szczęścia Liverpool narzekać nie może, bo tu jeszcze można byłoby wymienić choćby wygraną z Villą (oczywiście Liverpool był lepszy, ale piszę o okolicznościach) czy Palace. A więc chyba jednak w tej lidze jest kilka bardziej pokrzywdzonych ekip niż the Reds :)

Mucha52 | 16.12.2019 00:09

Joker masz racje to tylko gdybanie kibice widzą to co chcą widzieć.

ArbuzTHFC | 16.12.2019 00:16

Panu Jokerowi jak widać chciało się tłumaczyć, ja nie miałbym siły. Szacun.

Drukarnia | 16.12.2019 06:16

Jokerowi można tłumaczyć ale on i tak nie zrozumie ze względu na jego poziom intelektualny. Wymienił kilka sytuacji z dupy, które w jego mniemaniu są kontrowersyjne ale to zwykłe szczekanie zawistnych trolli. Może wymienisz te wszystkie drukowane karne pod Manure w tym sezonie co ?

Joker | 16.12.2019 08:17

Proponuję co niektórym zająć się najpierw szczęśliwymi zbiegami okoliczności na korzyść swoich ulubieńców, a nie udawać głupszego niż się jest (o ile w tym przypadku to jeszcze możliwe) odwracając uwagę od swoich w tak mało wyszukany sposób, i dopiero potem spoglądać na inne zespoły... Ale do tego trzeba byłoby mieć w sobie odrobinę uczciwości, zamiast tej tony żółci i zawiści...

Pepe12LFC | 16.12.2019 08:51

Joker, a jak City w tamtym sezonie po męczarniach wygrywał z Burnley np bilard w polu karnym, strzał życia Kompanego z Lisami ? Każda ekipa ma momenty gdzie sprzyja jej szczęście, ale jemu trzeba pomóc. Oddac strzał na bramkę dać się pomylić bramkarzowi, albo znaleść się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie.
Co do kontrowersji to owszem z City sędzia się nie popisał a może bardziej VAR co mnie nie dziwi jakoś patrząc na wszystkie kontrowersje w tym sezonie, ale z lisami oczywisty Karny  wiec nie mam pojecia gdzie ty tam widzisz jakiś błąd arbitra, nie popadajmy ze skrajności w skrajność bo zaraz się okaże, że trzeba będzie komuś nogę złamać, żeby był karny.
Tak jak wspomniałem wcześniej, szczęściu trzeba pomoc i Liverpool to robi tak jak w tamtym sezonie robiło to City( nawet w meczu z LFC, słynne kilka milimetrów)
A takie wynalazki jak drukarnia czy SteveG olewać, marne prowokacje z ich strony również

Bugler | 16.12.2019 09:15

Pepe12LFC

Z jednej strony mówisz o olewaniu drukarni czy steveg szkoda w takim razie, że nie działa to w obydwie strony i nie olewacie np mr.devil ...

Pepe12LFC | 16.12.2019 09:50

Bugler bo Mr_Devil ma tylko problem z trzeźwą oceną sytuacji jeśli chodzi o Liverpool, boli go wszystko związane z LFC( obecnie kontrakt Jurgena, wcześniej byl Van Dijk, a jak już jest jakiś błąd na korzyść drużyny The Reds, choćby najmniejszy to już jazda na całego bez trzymanki) bo jak wchodzę pod posty o United pisze z sensem i potrafi ocenić dana sytuacje taka jaka jest a nie szuka kwadratowych jaj.
A ci dwaj wymienieni wyżej to trolluja wszędzie, gdzie tylko się da.
Może faktycznie masz racje i powinienem tez tak robic, gdy będę widział jego komentarz pod artykulem o The Reds

SteveG | 16.12.2019 10:37

@Pepe12LFC
Poponuję przejrzeć moje wpisy i znaleźć jakieś prowokacje, wyzwiska, trolling itp. zacznim obrzucisz kogoś błotem...

SteveG | 16.12.2019 10:43

@Joker
Nie wiem po co tak się spinasz i co uraziło Cię tak w moim komentarzu. Ja tylko miałem na myśli, że sędzia raz myli się na korzyść jednej drużyny, a raz na korzyść drugiej. Także też nie ma co zrzucać winy na sędziego za stratę punktów, bowiem dziś się pomylił na niekorzyść United, a np. w meczu z Liverpoolem uznał nieprawidłową zdobytą bramkę i wtedy MU zdobyli punkt.

Mr_Devil | 16.12.2019 12:46

@Pepe12LFC
Ty masz problemy ogólnie z trzeźwością, bo widzisz coś czego nie ma.. Przykład, jedna z naszych ostatnich rozmów, gdy widziałeś jak sędzia pokazuje, że gra będzie na gwizdek, co w rzeczywistości wgl nie miało miejsca.

Pepe12LFC | 16.12.2019 13:10

Spryciarzu ja mogę mieć problemy z trzeźwością, ale ty masz problem ze znajmością zasad. Jak  jest kartka bez różnicy czy żółta czy czerwona gra się na gwizdek :)

Mr_Devil | 16.12.2019 13:16

już się nie wybielaj, nie o to ci chodziło..

wg Pepa na tym portalu ma panować socjalistyczna bratnia miłość pomiędzy narodami (czyt. United - Live..) Nawet wieloletniego usera @StevegoG nazwie "wynalazkiem", i zrówna z etatowym głupkiem, żeby wyjść na swoje. Przypomina się wujek Stalin i jego metody gnębienia własnych pobratymców (zaraz będzie kwik, że wróciłem do komunistycznych porównań..) no niestety, ale @Pep ma ciągoty do zamykania ludziom ust! =) Znalazł się kuźwa cenzor wszystkich userów!

Po co w ogóle jest ten portal, po to żeby sobie cukrować i składać gratulacje?? Dyskusja, wymiana poglądów, walka na argumenty..

Wiesz co cię boli? To, że zbyt szczegółowo podchodzę do pewnych zdarzeń i często obalam jedyną słuszną prawdę, jaką starasz się tu wciskać razem ze swoim ziomkiem @drukarnią.. Obraz jest wart 1000 słów - a jak wiesz lubię obrazy.. i jak tylko jest możliwość wrzucam coś, żeby nie było żadnych wątpliwości, bo często są w ocenach na przysłowiową "gębę".

Mr_Devil | 16.12.2019 13:19

*bo często są oceny sytuacji na przysłowiową "gębę".

Pepe12LFC | 16.12.2019 15:02

Kolego sympatyczny jest różnica między wymiana argumentów na dany temat, a szukaniem kwadratowych jaj tam gdzie ich nie ma. Przykładów jest mnóstwo, pierwszy z brzegu ten który sam wywołałeś, rzut wolny z Brighton, czerwona kartka, wiec gramy na gwizdek a ty rzucasz teksty, ze jak Liverpool kogoś zaskoczy to jest dobrze, a jak ktoś cwaniactwem zaskoczy The Reds to jest płacz. Napewno miałeś na mysli sytuacje z meczu z Barcelona, gdzie jest ona diametralnie inna. Po drugie jak można nazwać cwaniactwem sytuacje, gdzie jest czerwona kartka wchodzi rezerwowy bramkarz i na koniec ustawia mur, a w tym murze stoją zawodnicy Brighton co w świetle nowych przepisów jest nie dopuszczalne. Mam gdzieś ta sytuacje i ze padł gol trudno, jeszcze nie raz sędzia się pomyli, Ale te twoje zakłamywanie rzeczywistości przez ciebie jest śmiechu warte i szukanie sensacji tam gdzie ich nie ma.
Mnie np United grzeje, ale oglądając mecz z Evertonem uznałem, że De Gea był faulowany  i tyle, ty obiektywizmu w sobie nie masz jeśli chodzi o Liverpool plus zawsze to ubierasz to w takie słowa, byleby tylko wbić szpilkę. Jest mnóstwo innych użytkowników, gdzie wyraża swoje opinie i można pogadać, bo oni tak jak wspomniałem wyrażają opinie a nie wbijają szpilkę. Dla mnie nie różnisz się niczym od drukarni, stevegoG mogłem źle ocenić bo wziąłem pod uwagę tylko ostatni dość mocno prowokujący komentarz

Joker | 16.12.2019 15:17

Pepe12LFC
Nikomu nic nie zarzucam, stwierdzam jedynie fakty, więc jak ktoś innym zespołom wyszukuje coś na siłę, że tu czy tam mieli szczęście to niech najpierw uczciwie przejrzy mecze swojego zespołu i sobie policzy ile jego zespół miał szczęścia, tyle.

SteveG
Uraziło? Hehe, dobre :) raczej rozśmieszyło, że rozważasz, iż Liverpool przez pecha nie ma kompletu punktów, to ja Ci uczciwie wyliczyłem ile razy Live miało szczęście i z tego jasno wynika, że akurat Live na pecha nie może narzekać, bo gdyby The Reds mieli naprawdę pecha w tym sezonie to mieliby z 8 pkt mniej .

ArbuzTHFC | 16.12.2019 15:35

Moim zdaniem SteveG nie powinien nawet bronić czy tłumaczyć swojego komentarza, bo był po prostu cholernie głupi i prowokujący.
"A przypominam, gdyby sędzia nie skompromitował się w meczu bla bla bla". Bezmyślne gdybanie, czy celowe stwarzanie niemiłej atmosfery? Generalnie SteveG nie jest trollem, ale za tę wypowiedź powinien akurat przeprosić.

Pepe12LFC | 16.12.2019 16:24

Joker rozumiem dlatego wspomniałem, ze każda ekipa ma mniejszego bądź większego farta w danym momencie, ale szczęściu trzeba pomoc i to robi Liverpool w tym sezonie a w tamtym City

Mr_Devil | 16.12.2019 20:33

@up
Szkoda, że nie byłeś taki skory do kontynuowania naszej rozmowy w tamtym temacie, zaraz po meczu.. Wtedy zarzuciłeś mi miganie się od odpowiedzi na twoje, jak się później okazało kłamliwe argumenty, a  jak już odpowiedziałem, to się zawinąłeś i tyle cię tam widzieli.. Pisząc - cwaniactwo, miałem na myśli element zaskoczenia, również wyjaśniłem to w tamtym temacie. To tylko wyraz, nic strasznego..

Mnóstwo przykładów możesz podać? To podaj, zamiast rzucać ogólnikami. Od razu sprawdzimy w ilu kolejnych przypadkach miałem rację =)

"Mnie np United grzeje, ale oglądając mecz z Evertonem uznałem,że De Gea był faulowany i tyle, ty obiektywizmu w sobie nie masz jeśli chodzi o Liverpool plus zawsze to ubierasz to w takie słowa,byleby tylko wbić szpilkę."

no ja uznałem, że Origi był faulowany, i wiele razy, gdy inni userzy zarzucali drukowanie pod Liverpool, nie wypowiadałem się, wiec uznaj to jako stanie po waszej stronie.. A jak szukasz adwokata, który będzie argumentował i pokazywał, że np Salah nie nurkował, to musisz zrobić zrzutkę pieniężną na takiego adwokata ;-) Tak, to żart..

Mr_Devil | 16.12.2019 20:41

" Dla mnie nie różnisz się niczym od drukarni "

Sam nie wierzysz w to, co piszesz... =)

ale jak już wracasz do tego marnego manipulanta, to przypominam, że:

1. Twierdziłeś - sędzia pokazał, że gramy na gwizdek - g prawda.. nic takiego nie miało miejsca.
2. Twierdziłeś - po meczu z Evertonem coś tam miałem napisać.. Jak znalazłem temat sprzed prawie roku i udowodniłem, że nic takiego nie miało miejsca, powiedziałeś - to było 2 lata temu.. czego już nie dało się sprawdzić, panie komunistyczny prokuratorze rzucający oskarżenia bez dowodów..
3. Przykład @Stevego G - za jeden wpis, wg Twojej jedynej słusznej oceny, ląduje się w celi z @Drukarnią...

Trzy przykłady, które pokazują, że szybciej piszesz, niż myślisz, lub po prostu kłamiesz... ale wiesz co?? Nadal uważam, że jeszcze brakuje ci do twojego ziomka, którego widzisz w każdym, tylko nie w sobie.. =)

Pepe12LFC | 16.12.2019 22:19

Dobrze trochę uogólniłem z tym gwizdkiem i to mogło wprowadzić w błąd, chodziło mi tylko o nakreślenie całej sytuacji, ze gra powinna być wznowiona gwizdkiem po sprawdzeniu czy wszystko jest w porzadku, jeśli kogoś wprowadziłem w błąd to przepraszam.

Co do twojego uznania faulu na Origim:

Mr_Devil | 20.10.2019 19:44
Nie mam żadnych skrupułów, tym bardziej że faul miał miejsce głęboko na naszej połowie. Mieli wystarczająco dużo czasu żeby zareagować.
Tak właśnie przyznałeś, że był faul. To tak samo można było napisać, De Gea mógł zrobić dwa kroki szybciej i wyskoczyć przed napastnika Evertonu i wypiastkować pilke, a tak dostał ręka w twarz i United straciło gola. Tak właśnie ty przyznajesz racje.

Co do wielu przykładów. Van Dijk i jego kontrakt, na początku, rzucałeś tekstami, ze niedawno podpisał kontrakt, a już  chce nowy i dodałeś, że zaraz sznur zawodników się ustawi w kolejce, bo Van Dijk dostanie, później Van Dijk przegrał pojedynek z Woodem w meczu z Burnley, to pisałeś ze obniżył loty bo mysli o nowej umowie, później mamy Mecz z Mewami.

Wiesz, ja potrafię przyznać się do błędu, ty niestety nie i tym się różnimy i znów znikam i obiecuje, że już nic do ciebie nie napisze.

PS Użytkownik Bugler wskazał cię jako trolla, a o dziwo jest to kibic United, wiec to ty się zastanów kto jest bardziej podobny „ ziomka”

ArbuzTHFC | 16.12.2019 23:04

Ciężko panowie @Mr_Devil i @Pepe12LFC rozstrzygnąć tę dyskusję na korzyść tylko jednej stronę. Obaj macie po części rację.

@Mr_Devil Jesteś często udzielającym się użytkownikiem, ale powinieneś trochę ograniczyć wbijanie szpil dla Liverpoolu. Wiem, że jesteście rywalami i co jakiś czas można sobie pozwolić na drobne uszczypliwości, ale ty praktycznie cały czas masz coś do powiedzenia odnośnie The Reds, a zazwyczaj nie jest to nic mądrego czy wnoszącego jakąkolwiek jakość do sekcji komentarzy. Jakaś zaczepka, żart "z przymrużeniem oka" czy nierzadko subiektywna opinia wielu zdarzeń w meczach Liverpoolu.
Prawda jest jednak taka, że kibice na ogół są mocno subiektywni... Kibice będą uważali, że De Gea został sfaulowany, a inni powiedzą, że był. Także każdy praktycznie dopuszcza się subiektywnych stwierdzeń. Walka o to, gdzie był faul, a gdzie nie to po prostu głupota i strata czasu. Wracanie do przeszłości również.

ArbuzTHFC | 16.12.2019 23:07

Ajaj, już chyba nie do końca trzeźwy umysł. Pod koniec wyszło po prostu masło maślane. Chodzi mi o to, że kibice takiego Live czy Man City bęą uważali, że De Gea nie został sfaulowany, inni pewnie powiedzą, iż był. Tak wygląda mentalność kibiców, więc nie ma co się o to sprzeczać w nieskończoność.

Mr_Devil | 17.12.2019 13:28

@Pepe12LFC
Dziękuję za cytat, jak widać jest tak jak mówiłem =) A Ty drążysz temat, bo nie spodobało się to, co dodałem - nie mam skrupułów, bo nie mam! Mieliście dużo czasu, żeby zareagować? Mieliście, faul był głęboko na naszej połowie. Prawda w oczy kole! Tak czy inaczej napisałem - był faul! Czepiasz się, i tyle! Wszystko Ci przeszkadza, rozmowa o Van Dijku, pieniądzach, ewentualnych konsekwencjach.. ale o De Gei, czy Pogbie już można rozmawiać? Aha.. tylko, że ty nie rozmawiasz, więc stawiasz zakazy.. na ogólnodostępnej stronie =)

Wkręcony w ziemię. Rozumiem, że ciężko się na to patrzyło, ale to cały czas bardzo dobry piłkarz. Pamiętam, jak pisałem że van Dijk jest człowiekiem i też popełnia błędy,a Ty/Wy macie go za bożka, którego nie można skrytykować.. Tacy jesteście, nadwrażliwość Was dopadła po osiągnięciu sukcesu. Co będzie po zdobyciu mistrzostwa, strach się bać?!

Jestem na tej stronie parę ładnych lat i mam w doopie, czy ktoś zarejestrowany niecały miesiąc temu uważam mnie za trolla.. Poza tym @Boulger nie napisał nic o trollu, tylko o olewaniu moich wpisów.  Sam też ma ostrzejsze wypowiedzi.. więc to słaby argument Pep, bardzo słaby... =)



@ArbuzTHFC
Posłuchaj tato... Bodajże w weekend nazwałeś mnie per Debil. Wytłumaczyłeś się w dziecinny sposób.. a teraz prawisz morały - kto, co ma do powiedzenia, jak powinien się zachowywać lub kto ma rację w tym sporze. W tym momencie twoje zdanie g. znaczy..

ArbuzTHFC | 17.12.2019 14:55

@Mr_Devil
Haha, nie tłumaczyłem się w żaden dziecinny sposób, nawet więcej, jasno dałem Ci do zrozumienia, że to nie był błąd. Ty po prostu co chwila masz coś do powiedzenia o Liverpoolu, właściwie zawsze bronię ich w sporach między tobą, bo zwyczajnie prowokujesz innych fanów The Reds swoimi wypowiedziami.
Zresztą, nie nazywaj mnie tatą. Nie patrząc na to jak górnolotny był ten żart, to jednak jest to bardzo nieprzyjemne...
W ogóle zawsze mnie śmieszyły takie gównoburze między kibicami Liverpoolu a Manchesteru Utd, oba kluby lubię, a w internecie sprawiają mi chyba jeszcze większą zabawę.
O, tak na marginesie, dla mnie nie jesteś trollem, ale dla kibiców The Reds już tak. Domyśl się czemu. W sumie, co tu się domyślać? Odpowiedź już Ci dałem.
Może się okaże, że z tobą jednak nie tak źle prowadzi się dyskusje, bo na pierwszy rzut oka wyglądasz na prowokatora, który musi się potem tłumaczyć.

ArbuzTHFC | 17.12.2019 14:55

@Mr_Devil
Haha, nie tłumaczyłem się w żaden dziecinny sposób, nawet więcej, jasno dałem Ci do zrozumienia, że to nie był błąd. Ty po prostu co chwila masz coś do powiedzenia o Liverpoolu, właściwie zawsze bronię ich w sporach między tobą, bo zwyczajnie prowokujesz innych fanów The Reds swoimi wypowiedziami.
Zresztą, nie nazywaj mnie tatą. Nie patrząc na to jak górnolotny był ten żart, to jednak jest to bardzo nieprzyjemne...
W ogóle zawsze mnie śmieszyły takie gównoburze między kibicami Liverpoolu a Manchesteru Utd, oba kluby lubię, a w internecie sprawiają mi chyba jeszcze większą zabawę.
O, tak na marginesie, dla mnie nie jesteś trollem, ale dla kibiców The Reds już tak. Domyśl się czemu. W sumie, co tu się domyślać? Odpowiedź już Ci dałem.
Może się okaże, że z tobą jednak nie tak źle prowadzi się dyskusje, bo na pierwszy rzut oka wyglądasz na prowokatora, który musi się potem tłumaczyć.

ArbuzTHFC | 17.12.2019 14:56

anglia.goal i jej zaskakujące kopiowanie komentarzy ;)

radek281291 | 17.12.2019 16:00

ArbuzTHFC, Pepe12LFC

Najlepiej olać tego jegomościa, na prawdę nie warto wdawać się w dyskusje... Przerabiałem to wielokrotnie i bez efektów

Pozdro

radek281291 | 17.12.2019 16:02

Do niego nic nigdy nie dociera. Oczywiście zaraz odibje piłeczkę i powie to o drugiej stronie, także szkoda się fatygować.

Najlepiej omijać te komentarze jak wpisy Drukarni

Mr_Devil | 17.12.2019 18:34

jest i zakompleksiony radek... co omija moje wpisy... choć w kilku ostatnich przypadkach wielokrotnie próbował mnie obrazić =) I najwyraźniej nie mógł znieść, że omijam go jak goowno w trawie,
więc podjął kolejną próbę zwrócenia na siebie uwagi. Chcesz? Masz!

Mr_Devil | 17.12.2019 18:38

ArbuzTHFC | 13.12.2019 23:53
@Mr_Debil
Ale ty wiesz, co miał na myśli The_Normal_One? .............

ArbuzTHFC | 13.12.2019 23:56
Przepraszam bardzo za pomyłkę w Twojej nazwie. Druzgocący błąd. Czekam aż ty w odpowiedzi przekręcisz mój nick.

--------------------------------- -------
ArbuzTHFC | 17.12.2019 14:55
@Mr_Devil
Haha, nie tłumaczyłem się w żaden dziecinny sposób, nawet więcej, jasno dałem Ci do zrozumienia, że to nie był błąd.


Oczywiście nie zszedłem do Twojego poziomu mój ty wychowawco, moralisto w jednym..

ArbuzTHFC | 17.12.2019 20:11

@Mr_Devil Jedlicze chcesz być rzetelny to chociaż daj jeszcze jeden komentarz. Sprawa wyjaśni się w ekspresowym tempie, a ty tym bardziej nie będziesz musiał zniżać się do mojego poziomu.

ArbuzTHFC | 17.12.2019 20:16

Pierwsza sprawa, na początku powinno być  jeśli chcesz*
Tak to jest jak pisze się z telefonu.
Druga sprawa, nie muszę być twoim moralistą ani wychowawcą
Wystarczy, że rżniesz głupa pod prawie każdym postem o Liverpoolu, a do ciebie i tak nic nie dociera. Zawsze bronisz to w jakiś sposób czy ubierasz w słowa, które w twoim mniemaniu uciszą sprowokowanych kibiców The Reds.

Mr_Devil | 17.12.2019 21:08

Łap cały watek:

https://anglia.goal.pl/394636-man e-najlepszy-w-premier-league-w-list opadzie.html

no, opowiedz moralisto za dychę tę swoją prawdę =)

radek281291 | 17.12.2019 21:08

Ułaaa, zabolało ;D

Zdarta piz... tzn. płyta dalej szczeka i ujada robiąc z siebie ofiarę nagonki, za którą jest sam odpowiedzialny, urocze

Jesteś niedorozwinięty emocjonalnie (pod względem dojrzałości i ego nie ma co wspominać) ;)

Ale samouwielbienie jak u Barbie dalej jest - bo w sumie nie widać żadnej różnicy ;D

Piszesz, że omijam twoje wpisy, co się zgadza, a potem piszesz, że próbuje zwrócić na siebie twoja uwagę xD światły umysł chyba szwankuje...

Na prawdę masz coś z banią i coraz więcej osób to dostrzega cymbale :)

Mr_Devil | 17.12.2019 21:17

Proszę jaka radość! Niedopieszczony, zakompleksiony Radek osiągnął, to, o co tak mozolnie zabiegał! Cóż za adrenalina - zauważył mnie, zauważył!  

A teraz dodaj jeszcze parę zdań, może w końcu dojdziesz...

radek281291 | 17.12.2019 22:22

Bicz pliz... zabawne jest to jak robisz z siebie pośmiewisko i jesteś znowu w odwrocie po kolejnych konfliktach, a i tak szczekasz i widzisz problemy w innych

Dałem radę Arbuzowi i Pepe, żeby nie wdawali się pyskówkę z tobą, bo jesteś jak tępa dzida z liceum - byle zwrócić na siebie uwagę, by potem grać ofiarę, robić syf wołając o pomoc i plując na tych, którzy zwracają uwagę

Nie wiem po co to tłumacze, bo masz niemiłosiernie mało szarych komórek w łepetynie, żeby cokolwiek przyswoić.

Bardziej chodzi o to, żeby inni mieli większą uwagę na twoje zwichrowane mniemanie o sobie i głupio-mądre zaczepki dzieciaku ;)

ArbuzTHFC | 17.12.2019 23:03

@Mr_Devil
"No widzisz, po prostu tak mi mózg podpowiedział, nie moja wina."

To była moja reakcja na twoją odpowiedź, gdzie chyba wyraźne pokazałem, że błąd był jak najbardziej celowy. Szukać się nie chce, że wielki pan moralista musi wynajdywać takie oczywistości?

--------------

@radek281291 Jestem tu wystarczającą ilość czasu żeby zaznajomić się z userem Red_Devil znanym wśród zaznajomionych z pseudonimu "Red_Debil". Prowokant, niedoszły manipulator czy "ten od wbijania szpili dla oponentów".

Po jego odpowiedzi na twój komentarz widać, że nic sensownego do napisania nie ma. Raczej szuka okazji do rozpoczęcia jakiejś dyskusji, gdzie za wszelką cenę będzie chciał być na wygranej pozycji nie zważając na wpisy drugiej osoby. Arogant pierwsza klasa, co udowodnił już nie raz.

Ciekawe, czy odpowie na ten cytat, co jakimś cudem znalazł się na pod podanym przez niego linkiem... A może dowie się czemu został nazwany debilem? Czy on znów musi mieć rację?

The Kop | 18.12.2019 00:04

Znów wszyscy uwzięli się na małego bez winnego prawo piszącego devilka. ':))

Mr_Devil | 18.12.2019 11:18

Zapewniam cię @Arbuz, od samego początku doskonale zrozumiałem co wtedy do mnie pisałeś..szkoda, że ty nie zrozumiałeś, co ja pisałem do ciebie.. =), Tak czy inaczej, racja jest po mojej stronie, dlatego z uśmiechem politowania czytałem te moralizatorskie oceny z cyklu - jak mam żyć... to dlatego nazwałem cię "tatą", ale miałem na myśli patologicznego ojczyma, który najpierw leje swojego synka, a później tłumaczy, dlaczego to zrobił - cały ty..

A twoje kolejne wpisy dowodzą, że możesz skończyć jak zakompleksiony @radek, który dawno temu prowokował jako pierwszy, następnie poległ z kretesem, a teraz łazi za mną jak zakompleksiona ciota, wbija się (zupełnie jak ty w tym temacie..) między wódkę a zakąskę... Obraża mnie w kilku innych tematach, a gdy po tych kilku wpisach 1x mu odpowiem, beczy, że to wszystko moja wina... =) Facet, czy zniewieściały, dziecinny gówniarz z kompleksami? Sam sobie odpowiedz.. jak mawiał klasyk -  Nie idź tą drogą!

Mr_Devil | 18.12.2019 11:20



"Znów wszyscy uwzięli się na małego bez winnego prawo piszącego devilka. ':)) "

Witaj @the kop w zasadzie czekałem kiedy dołączysz do kolegów, wszak nie ma to jak męska potyczka - 3/4 na jednego =)

The Kop | 18.12.2019 12:20

Hehebee ale ty masz nasrane pod deklem. Żyj dalej w tym,, swoim świecie fantazji''. Ja spadam szkoda czasu.

ArbuzTHFC | 18.12.2019 14:57

Twój wpis to kraina poezji i twoich fantazji z widocznym wybijaniem się twojego ego. Oczywiście racja musi być po twojej stronie, bo nie przyjmujesz innego stanu rzeczy. Piłeczkę też musiałeś odbić i mnie nazwać tym, co tłumaczy się ze swoich czynów.

A skoro od samego początku rozumiałeś o co mi chodzi, to te dwa komentarze dodawałeś sobie z nudów?

@ArbuzTHFC
Posłuchaj tato... Bodajże w weekend nazwałeś mnie per Debil. Wytłumaczyłeś się w dziecinny sposób..

-------------

Łap cały watek:

https://anglia.goal.pl/394636-man e-najlepszy-w-premier-league-w-list opadzie.html

no, opowiedz moralisto za dychę tę swoją prawdę =)

----------------

Czyli przyznajesz się, że te wpisy nie miały sensu? No przecież wiedziałeś wszystko od samego początku o co mi chodzi. Wątek złapałem już dawno, ty po prostu bawisz się w słownego ping-ponga i subtelną manipulację na drodze twojego wielkiego ego ;)

ArbuzTHFC | 18.12.2019 15:01

"Witaj @the kop w zasadzie czekałem kiedy dołączysz do kolegów, wszak nie ma to jak męska potyczka - 3/4 na jednego =)"

To chyba coś dowodzi, nikt się na ciebie nie uwziął, bo jesteś zwyczajnym prowokantem i słabym dyskutantem żyjącym gdzieś pomiędzy krainą bajek a twoją smętną rzeczywistością. Fakt, że kibice Liverpoolu są po drugiej stronie barykady o niczym nie świadczy. Mozna

ArbuzTHFC | 18.12.2019 15:02

Można być kibicem Czerwonych Diabłów i mieć jednocześnie dobre stosunki z fanami The Reds, przynajmniej w internecie. Ale po co?

radek281291 | 18.12.2019 19:48

Poległem z kretesem? Chyba w twojej bujnej, oderwanej od wszystkiego wyobraźni dziewczynko ;D przegrywałeś nie raz, zwłaszcza jak nie wiedziałeś kto gra w meczu twojego klubu, bo więcej uwagi przykładasz do przy****nia się do LFC:)

Płaczę, że to Twoja wina? ;D Stwierdzam fakt, bo kto jęczy, że go wszyscy atakują i jest ofiarą... Co za tępa ****a z wybujałym ego.

A zniewieścisłym facetem, a raczej marną podróbą faceta masz przed sobą w lustrze narcyziku :)

ArbuzTHFC dobrze to podsumował na koniec,

Mr_Devil | 18.12.2019 20:39

"ArbuzTHFC dobrze to podsumował na koniec"

Powiedzmy sobie szczerze radku, w tym stanie umysłu byłbyś w stanie zrobić loda komukolwiek, kto stanie przeciwko mnie..

@ArbuzTHFC
Moje wszystkie wpisy skierowane do ciebie nie miały sensu, ponieważ taki hipokryta jak ty, nigdy nie zrozumie, że nie miał żadnego powodu, żeby przekręcać mój nick. Nigdy wcześniej nie mieliśmy przyjemności, a ty na wstępie naszej znajomości przedstawiłeś się jako zwykły cham. Następnie przyszedłeś tutaj, włożyłeś buty rozjemcy i zacząłeś prawić morały... A teraz dalej drążysz temat cytatów, bo ciężko ci przełknąć prawdę. Tak, racja jest po mojej stronie, wiesz to, ale twoja urażona duma nie pozwala ci, by się przyznać - syndrom radka..

ArbuzTHFC | 18.12.2019 21:32

"Powiedzmy sobie szczerze radku, w tym stanie umysłu byłbyś w stanie zrobić loda komukolwiek, kto stanie przeciwko mnie..."

Nikomu loda robić nie musi, bo masz już na pieńku z wieloma osobami na goal.pl

"Moje wszystkie wpisy skierowane do ciebie nie miały sensu, ponieważ taki hipokryta jak ty, nigdy nie zrozumie, że nie miał żadnego powodu, żeby przekręcać mój nick."

Uwielbiam takie dyskusje, chyba ani trochę nie zrozumiałeś o czym rozmawiamy. Chodziło o moje rzekome tłumaczenie się z przekręcenia nicku. Moja.         "hipokryzja", jak to ująłeś, jest akurat troszkę wyrwana z kontekstu.

"Nigdy wcześniej nie mieliśmy przyjemności, a ty na wstępie naszej znajomości przedstawiłeś się jako zwykły cham."

Wystarczy, że widziałem twoje wpisy pod prawie każdym bardziej istotnym postem o Liverpoolu... Reakcja nadeszła po odpowiedzi na komentarz The_Normal_One. Zresztą, link już sobie przygotowałeś, możesz zajrzeć o ile twoja arogancja ci na to pozwoli.

"Tak, racja jest po mojej stronie, wiesz to, ale twoja urażona duma nie pozwala ci, by się przyznać - syndrom radka..."

Cię śledzi za to syndrom debila i egoisty. Uwielbiam jak ktoś przyznaje sobie tytuł wygranego w dyskusji... Co z tego, że każdy uważa, iż się mylisz. Ty musisz mieć zawsze rację. Idź sobie lepiej na te DevilPage, tam cię może przyjmą z oklaskami.


radek281291 | 18.12.2019 22:03

Ty z miłą chęcią połykałbyś swoje klejnoty co godzinę... gdyby nie były tak malutkie, że możesz tylko sobie o tym eunuchu ;p

Tak jak możesz pomarzyć, że masz rację w każdym temacie. Mój argument oczywiście pominąłeś i zamknąłeś ryj, bo to by była ujma dla Ciebie, ale doskonale pamiętasz jak zrobiłeś z siebie min. pajaca, nie mając pojęcia o czym kto wystąpił z PSG. Potem była podwyżka VVD i zasłanianie się, że o Sanchezie już była mowa

Można by tak jeszce wymieniać, ale i tak będziesz się wypierał jak przystało na tępą blondi, bo jaj od dawna wiadomo, że nie masz i nigdy nie przyznasz się do błędu... A jest ich od uja

Mr_Devil | 19.12.2019 10:25

@ArbuzTHFC
ulżyj sobie, ulżyj, przynajmniej nie musisz już udawać tego moralisty =) Widzisz, znam się na ludziach, przeczytałem cię jak książkę. Od samego początku wiedziałem, żeś zwykły cham i prostak!

@radek
Znam wiele blondynek i muszę ci powiedzieć, że to inteligentne dziewczyny są. A stereotyp, którym się posługujesz, świadczy przede wszystkim o twojej bezdennej głupocie, zakompleksiony radku ;-]



I na tym kończę tę bezsensowną rozmowę z moimi cieniami... z pewnością do zobaczenia, tacy jak wy nie odpuszczają...

ArbuzTHFC | 19.12.2019 16:22

Ta wypowiedź to szczyt twoich możliwości? Nie odniosłeś się w ogóle do tego, co napisałem. Absolutny brak odpowiedzi na poruszone kwestie. Pomijasz sobie wszystko tak, jak Ci wygodnie.

"Przeczytałem cię jak książkę"

Haha, kolejny popis arogancji, udawanie osoby wszechwiedzącej.
Pan Moralista nic nie wie i nie ma racji, ale Wielki Psycholog potrafi zrozumieć każdego po kilku wpisach, haha.

Ja już nawet nie mam siły ci odpowiadać. Usiłuję przeprowadzić porządną dyskusję, odwołuję się do cytatów, a ty nie próbujesz nawet merytorycznie odpowiedzieć.
Niech twój bezgranicznie mądry umysł uzna to za zwycięstwo w dyskusji, pokonanie wielkiego moralisty... W przeprowadzaniu dyskusji nie różnisz się zbytnio od trolli. Może jakoś bezpośrednio nie atakujesz, ale wszystko ubierasz w słowa tak, iż wydajesz się człowiekiem "głupio mądrym".

Nie pozdrawiam, pewnie jeszcze jakieś zdania ze sobą w przyszłości wymienimy. Chociaż wolałbym tego nie robić, bo z wieloma użytkownikami da się przeprowadzić rzeczową i merytoryczną rozmowę. Bez ubierania w słowa i owijania w bawełnę. Tego z tobą się nie da.



ligaeuropejska.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy