REKLAMA
REKLAMA

LM: Rezerwowa Barcelona eliminuje Inter!

dodał: Kamil Krusiński  |  źródło: LigaMistrzow.goal.pl  |  10.12.2019 23:07
LM: Rezerwowa Barcelona eliminuje Inter!

Antonio Conte  |  fot. Grzegorz Wajda

Piłkarze wracają na boiska!
Nie udało się piłkarzom Interu Mediolan obronić drugiego miejsca w grupie F i po porażce z grającą w mocno rezerwowym składzie Barceloną, Nerazzurri pożegnali się z Ligą Mistrzów. Bramki dla Katalończyków zdobyli Carlos Perez i Ansu Fati, natomiast gola dla Interu zanotował Lukaku.

Jednej zmiany po bezbramkowym remisie z Romą dokonał opiekun Nerazzurich, Antonio Conte - miejsce Candrevy zajął na prawej flance D'Ambrosio. Katalończycy do Mediolanu udali się w mocno rezerwowym składzie - dość powiedzieć, że po ligowej wygranej nad Mallorką, miejsce w wyjściowej jedenastce zachowali tylko Junior Firpo, Lenglet, Rakitić i Griezmann.

Już pierwsze dziesięć minut przyniosło kilka ciekawych sytuacji - najpierw niecelnie uderzał D'Ambrosio, chwilę później anulowany z powodu spalonego został gol autorstwa Lukaku, a potem próbę Pereza odbił Handanović. W dziesiątej minucie, doskonałą sytuację miał Lukaku - Belg łatwo poradził sobie w polu karnym z Umtitim, ale został w ostatniej chwili zablokowany przez Lengleta.

Kilka minut później, do interwencji zmuszony został już jednak Neto - Lukaku dograł do wbiegającego lewą stroną Biraghiego, którego silny strzał odbił jednak bramkarz Blaugrany. W 23. minucie, to jednak goście objęli prowadzenie - po podaniu Griezmanna w pole karne futbolówkę odegrał jeszcze Vidal, a z kilku metrów Handanovicia pokonał Perez.

Dziesięć minut później, znów gorąco zrobiło się pod bramką Handanovicia, ale strzał Lengleta okazał się niecelny. W 35. minucie, znów skuteczną interwencją popisał się za to Neto, który odbił piłkę na rzut rożny po silnym uderzenie Lautaro Martineza.

Kiedy wydawało się już, że pierwsza połowa zakończy się skromnym zwycięstwem Katalończyków, podopieczni Antonio Conte zdołali doprowadzić do wyrównania w 44. minucie. D'Ambrosio zagrał do Lautaro Martineza, który doskonale zastawił się z piłką i odegrał do Lukaku, a Belg płaskim strzałem zza pola karnego pokonał Cillessena.

Niespełna kwadrans po przerwie, Handanović dopisał do swojego dorobku kolejną skuteczną paradę, odbijając do boku próbę Griezmanna. W odpowiedzi, w 60. minucie oko w oko z Neto stanął Lukaku, ale Belg tafił prosto w bramkarza. W następnej części meczu najaktywniejszym piłkarzem był Lautaro Martinez, którego bramka została nawet anulowana z powodu spalonego (i to dwukrotnie).

Świadomi wyniku w Dortmundzie, piłkarze Interu w końcówce spotkania musieli poszukać drugiego gola, ale ostatecznie skończyło się na... zwycięstwie Barcelony. Luis Suarez dograł przed polem karnym do Ansu Fatiego, który płaskim uderzeniem z dystansu pokonał Handanovicia, odsyłając mediolańczyków do Ligi Europy.

Inter Mediolan - FC Barcelona 1:2 (1:1)


0:1 Perez 23'
1:1 Lukaku 44'
1:2 Fati 87'

żółte kartki:
Valero, de Vrij, Godin - Lenglet, Firpo

Inter: Handanović - Skriniar, de Vrij, Godin - Biraghi (69' Lazaro), Borja Valero (77' Valero), Brozović, Vecino, D'Ambrosio (75' Politano) - Lautaro Martinez, Lukaku

Barcelona: Neto - Junior Firpo, Umtiti, Lenglet, Todibo, Wague - Alena, Rakitić (63' de Jong), Vidal - Perez (85' Fati), Griezmann (62' Luis Suarez)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 89 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

milan84 | 10.12.2019 23:09

to jakaś kpina...barca nic nie grając wygrywa mecz...znakomity mecz w wykonaniu interu szacuneczek ale niestety przez słabą skuteczność koniec ligi mistrzów.

KapitanFCB | 10.12.2019 23:11

Prawdziwa LM dla nas zacznie się w finale.Bedziemy tam mogli grac przeciwko wymagajacym rywalom a nie jakims amatorom z Interu.

Asgaard | 10.12.2019 23:11

Brawo Barca, chociaż raz od dłuższego czasu mecz nie sprzedany lub nie położony jak to zwykły robić wszystkie kluby w piłce noznej

Wardogs | 10.12.2019 23:11

To mi jako kibicowi Chelsea
Marzy sie mecz w 1/8 Chelsea Barcelona

Troche wstyd dla Interu tak poza tym. Rozumiem Brak Sensiego oraz Barelli ale dla Barcy strzelali mlodziki? jak nazwac zawodnikow z Barcy B. Bo chyba tam graja co tydzien

MrGhost | 10.12.2019 23:12

Frajerstwo , frajerstwo i jeszcze raz frajerstwo. Nie ma co szukać usprawiedliwienia, graliśmy dobrze w każdym meczu prócz pierwszym. Co z tego ? Jakie wnioski wyciągnąć ? No po prostu dramat

Walkalone | 10.12.2019 23:12

Conte i liga mistrzów, tu coś jest na rzeczy. No nic, w lidze Europy powinni być jednym z faworytów.

KapitanFCB | 10.12.2019 23:13

Pogben6 dokladnie tylko Lautaro i Skriniar mieliby miejsce na ławce w mocnym klubie.Reszta to poziom Segunda Division jak nie gorzej.

amazon | 10.12.2019 23:13

Niesmaczne deja vu. W zasadzie ciężko coś napisać po tym blamażu . Wszystko poszło nie tak... BVB gniecione przez Slavię wygrywa a Lukaku marnuje 100% okazje. Widać że za słaby jest ten zespół na kolejną fazę LM. Może za rok?

Blastoise | 10.12.2019 23:14

Co ten Inter od****ł? Panie Conte spodziewałem się większej motywacji Interu.

KapitanFCB | 10.12.2019 23:15

Wardogs no mi tez się marzy.Kolejny spacerek dla Barcy bo Chelsea to ogórki.Ale zawsze fajnie dać młodym pograć.

mr_roba | 10.12.2019 23:15

Masakra.
Barcelona wyciąga rękę do Interu. Desygnuje mocno eksperymentalny skład. Dodatkowo chłopakom specjalnie grać się nie chciało. A nawet podarowali im gola na 1:1.
Niestety Inter w drugiej połowie partaczył aż mi ich szkoda.

RedDevil2005 | 10.12.2019 23:15

Napisałem w temacie po losowaniu grup, że Slavia urwie punkty Interowi. Są za słabi na LM. Jedynie Juve prezentuje poziom godny LM, Napoli łatwa grupa i wywali się w następnym etapie. Inter zajmie 2 miejsce w tej lidze ogórków HAHHA teraz czekam aż xxBANGxx napisze coś mądrego, w co wątpię. Pozdro

Anderson | 10.12.2019 23:15

Hahahahahhahahahahahahahahah!!!!!
Wiedziałem że tak będzie! Pamiętam doskonale jak kibice Interu na początku sezonu jarali się transferem Lukaku ciesząc się jednocześnie z odejście Icardiego. Oni wtedy jeszcze nie wiedzieli że ten drewniak sprowadzi ich klub na manowce! Dziś mamy tego efekt - Liga Europy. Rozgrywki godne "Belgijskiego Czołga" który potrafi strzelać tylko w meczach z ogórkami więc bedzię się tam doskonale odnajdywał. Wielkie brawa dla zarządu i Pana Conte! Pozbyli się problemu więc teraz są tam gdzie są :)
Ale oczywiście zaraz przyjdzie jeden z drugim i mi napisze że dla Interu liczy się tylko Seriea i specjalnie odpadli. I ja mu pewnie jeszcze w to uwierzę... Tyle lat bili się żeby wrócić do tych elitarnych rozgrywek a teraz je olewają.

Cyrk na kółkach.

KapitanFCB | 10.12.2019 23:17

Rmadridfan no wy dostaniecie od Barcy 0:6 w El Clasico.
Manutd
No w United to kazdy z Interu mialby miejsce.Te kluby sa tak samo ogórkowe.Choć do realu im brakuje bo ci to nawet z zespolem anatorskim przegrywaja 1:4 heh

amazon | 10.12.2019 23:17

koster
Po co te prymitywne prowokacje? Nie potrafisz normalnie pisać i dyskutować? Żałosne...

MrGhost | 10.12.2019 23:18

Anderson
Gratuluje pokrętnej logiki . Sam postawiłeś tezę , rozwinałeś ją i jeszcze wyciągnąłeś wnioski.

Anderson | 10.12.2019 23:18

Hahahahahhahahahahahahahahah!!!!!
Wiedziałem że tak będzie! Pamiętam doskonale jak kibice Interu na początku sezonu jarali się transferem Lukaku ciesząc się jednocześnie z odejście Icardiego. Oni wtedy jeszcze nie wiedzieli że ten drewniak sprowadzi ich klub na manowce! Dziś mamy tego efekt - Liga Europy. Rozgrywki godne "Belgijskiego Czołga" który potrafi strzelać tylko w meczach z ogórkami więc bedzię się tam doskonale odnajdywał. Wielkie brawa dla zarządu i Pana Conte! Pozbyli się problemu więc teraz są tam gdzie są :)
Ale oczywiście zaraz przyjdzie jeden z drugim i mi napisze że dla Interu liczy się tylko Seriea i specjalnie odpadli. I ja mu pewnie jeszcze w to uwierzę... Tyle lat bili się żeby wrócić do tych elitarnych rozgrywek a teraz je olewają.

Cyrk na kółkach.

Eccezionale | 10.12.2019 23:18

Mega wstyd. Gratulacje dla Barcy B.

Mikel | 10.12.2019 23:19

I niech ktoś teraz napisze że Seriea to topowa liga.

Jaka lider taka liga.

Billymenadzer | 10.12.2019 23:20

Czyli dalej trzeba kraść ręczniki..jaka szkoda

Tiesto | 10.12.2019 23:21

Brakło skuteczności Lukaku i tyle, spokojnie mógł zamknąć mecz. Ale żeby kibice Manchesteru united się naśmiewali z obecnego Interu? Trochę to niepoważne bo wasz klub jest pośmiewiskiem od lat pod każdym wzgledem, o lm możecie pomarzyć a i w lidze Europy zdarzają się blamaże jak ostatnio więc sugerowalbym się nie odzywac

AndrewNight | 10.12.2019 23:22

No cóż, trzeba to napisac ale ten Inter to z całym szacunkiem ciągle przegrywy jak Napoli czy Tottenham... w kluczowych momentach nie potrafią przechylic szali zwycięstwa na swoją stronę. Brakuje im czegoś takiego jak Realowi w czasach wygrywania ligi mistrzów, czyli nawet przy słabej grze wygrywanie meczów.
Myślałem że z Conte to się zmieni a tutaj kolejny rok z rzędu kompromitacja w lidze mistrzów, no bo jak inaczej nazwać porażkę u siebie z głebokimi rezerwami Barcy 2:1? Dzisiaj po boisku biegali todibo i wague szkółka la masii z przodu wcisneła 2 gole xd
Na pochwały zasluguje Lautaro, chłop jako jedyny chyba w Interze cisnął niesamowicie. Myślę że w wakacje powinien zawitać na Camp Nou bo szkoda by się kisił w tej lidze włoskiej.
W Barcie oczywiście Alena się świetnie zaprezentował, reszta słabo raczej ale nikt się nie spodziewał dobrego meczu na wyjeździe Barcy a już na pewno nie wygranej skoro to Inter musiał przycisnąć by wyjść z grupy.

Walkalone | 10.12.2019 23:23

@Mikel
I pisze to fan PSG.

Eccezionale | 10.12.2019 23:23

Brozović totalnie zawiódł jako lider pomocy. O ile w pierwszej połowie widać było róznicę jakościową to w drugiej zabrakło sił i solidnych zmienników co wykorzystała Barca wprowadzając De Jonga i Suareza.

interinho | 10.12.2019 23:24

Do kibiców Manutd którzy się tu opowiadają.  Jakim trzeba być hipokryta żeby nabijać się z Interu sami nie grając w lm. Smiechlem.  Ale spoko nic się nie przejmujcie może wam się uda zakwalifikować w 2034 A nóż wtedy spotkamy się w grupie heh

mr_roba | 10.12.2019 23:25

Tiesto
Gdzie w moim poście jest naśmiewanie?
Czy napisałem coś nieprawdziwego.
Idąc Twoim tokiem rozumowania to kibic, którego klub jest w dolnej części tabeli nie może krytykować klubów z wyższej pozycji?
A na koniec sam obrażasz mój klub. Hipokryzja rządzi.

pirotechnik22 | 10.12.2019 23:25

Szkoda Conte. W LM mu ewidentnie nie po drodze. Jak z Chelsea wygrał mistrza, to w następnym sezonie w 1/8 trafił Barcelone i pozamiatane. Wydaję mi się, że pali zespoły pod mega presją, bo Inter mógł to wygrać, ale mogli spokojnie grać swoje, a Oni od razu się rzucili na Barce. Taki brak cynizmu, który aż nadto jest widoczny w Juve. Szkoda, może jutro Atalanta sprawi niespodziankę.

Italia00 | 10.12.2019 23:28

Conte i Liga Mistrzów to nigdy nie był epicki związek. W Juve były podobne historie, z pewnością pamiętacie jaka była różnica między nim a Allegrim w tej kwestii.

Szkoda, naprawdę szkoda. Odpadnięcie Interu to smutna wiadomość bo Barcelona, z takim składem, była dziś absolutnie do ogrania.

Italia00 | 10.12.2019 23:29

Nie ma co się śmiać tylko kibicować, że Inter w Lidze Europy dojdzie jak najdalej, oby do finału.

Felek1017 | 10.12.2019 23:29

Felek1017 | 10.12.2019 23:30

xD xD Niech ten lider serie a wróci do normalności bo siara :"-)

Mikel | 10.12.2019 23:36

Manchester United w przeciwieństwie do Interu to chociaż z grupy potrafił wyjść xD

_tripletta_ | 10.12.2019 23:37

PO losowaniu
"Inter nie ma szans na 100% nie awansują z grupy śmierci"

Inter zajmuje 3 miejsce w grupie i nagle pośmiewisko, kompromitacja...to samo było rok temu i też była grupa śmierci.

Inter zmarnował sporo setek i tutaj jest problem. To samo było z Romą. Muszą jak najszybciej poprawić skuteczność.

A trolle wylewające pomyje niech zginą śmiercią naturalną. Admin mam nadzieję, że zajrzy tutaj w miarę szybko.
No ale muszę przyznać, że "ładnie" reprezentujecie swoich kolegów po szalu ;)

Real Madridista | 10.12.2019 23:38

WTF?!
Nie będę się pastwił nad Conte i Interem, ale co oni tam odpier...?!
Pzdr.

StatlerWaldorf | 10.12.2019 23:38

Nosz kurna, proszę zlewać trolicho KapitanFCB, kolejne wcielenie psgfan, relafan, i pewnie 100-innych drużyn. Nie dawajcie się proszę wciągnąć, nie odpowiadajcie, nie karmić trolla.

Co do meczu - wbrew podśmiec***kom, to eksperymentalny skład bardzo pomógł Barcelonie, podobnie jak sytuacja w grupie. Inter musiał, Barca mogła.
To było 5-3-2 w wykonaniu Barcy i mimo, że njapastnicy Interu, grali zwykle co najmnie przeciw 2 obrońcom, to tak naprawdę dsali radę tylko Wague i Todibo - Ci najmniej doświadczeni. Umtiti, Lenglet, Firpo, przez wyśmiewanych napastników Interu, byli robieni jak dzieciaki. Przepychani, przedryblowywani, przestawiani, przeskakiwani.
Błąd, ale chyba nieunikniony był w taktyce. Inter powinien grać z przodu co najmniej 3 napastników - wysoki, silny Lukaku, powinien móc i mieć komu piłkę odegrać, a tak sam był co chwila vs. 2 lub 3 obrońców. Problem w tym, że Inter nie mógł tak zagrać, bo tracąc gola robił sobie pod górkę. Sytuacja ustawiła mecz, a Inter grał na prawdę dobrze. Świetnie wychodził spod pressingu - takie coś widziałem właśnie w Barcelonie Pepa czy Tito - od tego czasu, nawet Barca tak dobrze tego nie robi, czego mam świadomość oglądając jej mecze co tydzień.
Pierwszy gol dla Barcy zupełnie z niczego, później zasadniczo pojedyncze groźne sytuacje, ale im bliżej końca tym bardziej Inter musiał zaryzykować, no i skończyło się kawałkiem miejsca dla Fatiego.
Na prawdę nie ma się z czego śmiać, bo tylko słaby występ w pierwszym meczu ze Slavią, postawił Inter w tym położeniu. Gdyby tam był inny wynik i Interowi wystarczał dziś remis, to byłby remis, lub zwycięstwo Interu.

nanana-is-one | 10.12.2019 23:39

Żałosne jest to co tutaj czytam, pełno komentarzy nie do końca rozwiniętych frustratów, bez podziału na sympatie klubowe. nie lubię Interu, serio nie lubię. Odpadli, fakt, pomimo tego, że powinni z łatwością awansować. Ale w krótkim czasie Antek zrobił z nich zespół, który walczy na 3 frontach. Owszem, odpadli z LM, ale to nie był łatwy przeciwnik dla Barcy czy BVB, biorąc pod uwagę jaki to był wrak drużyny jeszcze w poprzednim sezonie, powiem - brawo! Mam nadzieję, że w wyścigu o scudetto też polegną, ale też, że będą walczyć do samego końca ;) Forza Juve!

Ermac | 10.12.2019 23:39

Godin sobie pewnie pomyślał "znowu ten sam koszmar"
Inter zagrał dobre spotkanie, sytuacji miał więcej, ale był jak Atletico z meczu z Barceloną, nieskuteczny. Rezerwowi się pokazali, z tych co zagrali minut najwięcej, najlepsi Alena i Neto, który w wielu sytuacja ratował zespół, zaraz potem strzelec bramki, Perez.
Niezły mecz Todibo, który jednak miał dzisiaj spore problemu z upilnowaniem Lautaro, podobnie jak reszta obrońców. Fajny mecz rozegrał Griezmann, chyba już na dobre się zaaklimatyzował,aktywny cały czas pod grą i to podanie otwierające drogę do bramki.
No i nasz diamencik, Fati, najmłodszy strzelec w historii Ligi Mistrzów, bramka cudowna, jak dobrze, że kontrakt już przedłużony. :)

Tym razem łyżka dziegciu w postaci postawy naszych obrońców beczki miodu nie zepsuła, w rezultacie z trudnego terenu wywozimy bardzo dobry wynik. Obrona, na tym polu wyglądaliśmy słabo i trochę martwi, że głównym i najsłabszym ogniwem był tutaj Umtiti, dziś w naprawdę bardzo słabej dyspozycji.
Na pewno cieszy młodzież, cieszą wychowankowie, jak zobaczyłem dzisiaj z jakim spokojem pod presją i z przeciwnikiem na plecach wychodzi z opresji Alena to byłem pełen podziwu, nic na alibi, każde podanie przyspiesza grę. Po takim meczu widać jak ogromne bogactwo mamy w środku pola, najczęściej piszemy, że nie gra Rakitic, Vidal, czy Arthur, a tam w jest jeszcze Alena i Puig. Jedyny problem, to co tutaj zrobić żeby mogli grać wszyscy.

mr_roba | 10.12.2019 23:41

Panowie czy wiecie co oznacza być hipokrytą?
Tak chętnie tego używacie ale w mojej ocenie błędnie
Tak dla jasności hipokryta krytykuje innych, podczas gdy sam robi dokładnie to samo. Dostosowuje także poglądy do otoczenia.
Inną sprawą jest naśmiewanie (nie mylić z rzeczową krytyką) się kibica klubu, który notorycznie przegrywa z innego klubu w podobnej sytuacji. Nie wiem ale dla mnie to po prostu brak szacunku a czasami chamstwo.

Grubbyj | 10.12.2019 23:43

Witam gorąco was

Mikel | 10.12.2019 23:44

koster

Tak. Kibic PSG ma prawo wypowiadać się na temat innych lig a szczególnie dlatego że na tej stronie ligę francuską traktuje się jakby była na poziomie polskiej ekstraklasy a włoska choć nie jest wiele lepsza na każdym kroku jest wywyrzszana i przeciwnika. Fakty są takie że w fazie pucharowej LM zagrają dwa kluby z Francji (PSG, Lyon) i dwa z Włoch (Juve, Napoli). Atalanta się skompromitowała a lider tabeli zagrał jak ostatni frajer. Na własnym stadionie poległ z rezerwami Barcy. Tak więc nie piszcie mi farmazowanów o potędze włoskiej piłki. To było 15 lat temu a wy chyba żyjecie przeszłościa.

Mikel | 10.12.2019 23:47

koster

Tak. Kibic PSG ma prawo wypowiadać się na temat innych lig a szczególnie dlatego że na tej stronie ligę francuską traktuje się jakby była na poziomie polskiej ekstraklasy a włoska choć nie jest wiele lepsza na każdym kroku jest wywyrzszana i przeciwnika. Fakty są takie że w fazie pucharowej LM zagrają dwa kluby z Francji (PSG, Lyon) i dwa z Włoch (Juve, Napoli). Atalanta się skompromitowała a lider tabeli zagrał jak ostatni frajer. Na własnym stadionie poległ z rezerwami Barcy. Tak więc nie piszcie mi farmazowanów o potędze włoskiej piłki. To było 15 lat temu a wy chyba żyjecie przeszłościa.

fanamore | 10.12.2019 23:48

Conte i LM to nie ten swiat. Szkoda Interu, szkoda Calcio. Im wiecej wloskiej sily tym lepiej, no ale coz.

AndrewNight | 10.12.2019 23:54

Mistrzvieri
Poziom twoich komentów to nawet nie gimbaza xd skoro nie potrafisz liczyć do 1 a niecaly rok temu united wyszło z grupy ligi mistrzów xd

Ermac | 10.12.2019 23:54

@KapitanFCB, @RMadridFAN, @Mikel, z jednej babki wnuki. Niezawodni, w tym przypadku głupota zawsze wygrywa z rozumem.

xxBANGxx | 10.12.2019 23:54

Trochę szkoda, ale sami są sobie winni. Jednak brak Sensiego i Barrelli to za dużo. Nie ma co się łamać, bo w Mediolanie tworzy się naprawdę silna drużyna, kwestia odpowiednich wzmocnień. Natomiast przeraża mnie poziom komentarzy, gdzie jakieś 90% to wypociny tudzież wysrywy "elit" tej strony, czyli trolli i mentalnych cebul, którzy nie wnoszą tu absolutnie nic. Dramat.

Ricardo Roomest | 11.12.2019 00:01

Co się dzieje z tą stroną to ja nie mam pytań :) Istny inkubator dla trolli...

AmadeuszDonaldo | 11.12.2019 00:02

Interista1987
"Blamaz u siebie z rezerwowa Farselona przegrac..."
No i takich pajacow ma byc komus zal ? Dobrze ze odpadli, sa tyle warci ile ich kibice...

JerryF | 11.12.2019 00:04

Ten mecz pokazuje, jak daleko Włochom odjeżdża czołówka Europy.
Najlepsza obecnie drużyna we Włoszech, przegrywa w arcyważnym meczu z rezerwami/juniorami Barcelony.

Droga Interu do tego by ponownie coś znaczyć w europejskiej piłce, jest jednak dłuższa niż by się zdawało.

Ps: Lautaro dzisiaj rozegrał kolejny świetny mecz (szkoda, że inni mu nie dorównali) i tak mi się wydaję, że to idealny następca Suareza w Barcelonie. Na miejscu FCB zamieniłbym go za Griezmanna i jeszcze dopłacił z 50mln

Kokodzambo | 11.12.2019 00:14

Śmierdzi kazusem Napoli. Oni też napalili się na to, aby zdetronizować Juve, przez co w LM często byli myślami w lidze. Nie opłaciło im się. Czy Inter będzie mieć więcej regularności w punktowaniu? Czas pokaże. Z LM odpadli na własne życzenie, bo grupa jak najbardziej była w ich zasięgu (z całym szacunkiem, ale traktowanie obecnej Borussi jako jakiegoś postrachu to postawa dobra dla klubów z polskiej ligi, a nie Interu).

hablador | 11.12.2019 00:18

Brawo Ansu, brawo Perez. Rezerwowa młodzież ogrywa lidera Serie A.

Inter musi zacząć się liczyć w LM jeśli chce być brany poważnie, na razie może czyścić buty Juventusowi, który przewodzi swojej grupie. Ale jak marnuje się takie szanse jak w Barcelonie, to nie dziwota.

Mecz w sumie bez znaczenia dla Barcy, na tle Interu, który nie jest specjalnie powalającym zespołem, trudno o jakieś wielkie zachwyty. Gdy nie ma presji, gra się łatwiej, testy przyjdą wiosną, a jest w Barcy paru obsrajtuchów, którzy mentalnie nie dorastają do wyzwań i nic z nimi nie zrobiono.

1 miejsce cieszy, a Valverde out.

PS: @Joker: Echo naszej pogawędki, pisałeś: "obstawiam że Barca w tej grupie zdobędzie 13-14 pkt, a przed ostatnią kolejką będzie mieć już zaklepane 1.miejsce :)

No to jednak miałeś rację. Ja byłem bardziej sceptyczny i w sumie przewidziałem, że zagrają słabo, jednak udało im się utargować punkty nawet kiedy zawodzili, co sprawia, że Twój wpis był bardziej wizjonerski.


kuba_psg | 11.12.2019 00:20

Mikel
Akurat my, fani PSG, to się nie bardzo mamy prawo naśmiewać z czyjegoś frajerstwa - przegrana z rezerwami Barcy to przecież nic w porównaniu z przegraną z rezerwami słabiutkiego MU na własnym stadionie, mając dwubramkową zaliczkę...

A co do siły ligi, z kim wolałbyś grać w 1/8 i kto jest trudniejszym przeciwnikiem - Lyon i Lille czy Napoli i Inter? Sam sobie odpowiedz na to pytanie :)

hablador | 11.12.2019 00:22

@JerryF

Wydaje się, że Twoja sugestia jest sensowna. Ja jestem za, Suarez od lat zawodzi w LM, a Lautaro fantastycznie się rozwija. Idealny następca za starzejącego się Urusa. Poza tym mógłby się zgrywać z Messim pod kątem reprezentacji.

Martwi mnie tylko głupkowaty zarząd Barcy.

Joker | 11.12.2019 00:33

hablador
Zapisałeś to? Fajnie, że mi przypomniałeś :) przewidziałem to, bo jednak co by o Barcelonie nie mówić to suma umiejętności i ogólna jakość kadry (zresztą dziś zagrał zespół złożony ze zamienników plus 5 zawodników, którzy nie grają prawie wcale, a i tak potrafili ograć na wyjeździe lidera Serie A, o czymś to jednak świadczy) znacznie przewyższa te BVB i Interu. To są bardzo mocne zespoły, które w pojedynczym meczu mogą Barcie narobić kłopotów, ale na dystansie 6 meczów musiały się wyłożyć więcej razy niż Barca. A liczbę punktów rzeczywiście trafiłem, choć przyznam szczerze, że zakładem 6 oczek ze Slavią, a po 3-4 z Interem i BVB :)

Joker | 11.12.2019 00:46

Cieszy mnie dobry występ Aleni, który pokazał że Valverde robi mu ogromną krzywdę nie dając mu w zasadzie szans. Chłopak ma dużą jakość, potrafi wyjść z piłką z bardzo trudnej sytuacji, dużo widzi, ma świetną technikę i aż chciałoby się go częściej oglądać. Warto pochwalić Neto, który nie grał wiele miesięcy, a dziś pokazał że nic nie stracił ze swojej klasy, ok występ Wague, solidnie w defensywie, ale w ofensywie grał bardzo bezpiecznie, raczej proste i oczywiste rozwiązania wybierał, ale wydaje mi się że i tak był lepszy niż nerwowy Firpo, który ostatnio grał regularnie.

Gra na 3 stoperów mam wrażenie, że wprowadziła więcej nerwowości i chaosu niż pożytku. Niektórzy chwalą Todibo, a ja bym powiedział że on miał różne fazy, bo zaczął dobrze, potem go zaczęli przestawiać, a on robił proste błędy, źle wyprowadzał piłkę, i w końcowe meczu jakby się znowu ogarnął i zaliczył kilka bardzo dobrych interwencji, zagrał z 2-3 razy na wyprzedzenie i nie pozwolił przyjąć piłki Lautaro czy to Lukaku, którzy cały mecz przedstawiali obrońców Barcy, zwłaszcza Sam mnie trochę zawiódł, ale Langlet też popełnił kilka dziwnych błędów. Solidny był Rakitic, ale w takim towarzystwie to wymagałbym od niego, aby był liderem, a nie był, dużo lepiej zagrał de Jong, który go zmienił, Holender wziął grę na siebie i napędzał akcje Barcy. Najbardziej jednak rozczarował Griz, grał niby w ataku, a ja go tam ani razu nie widziałem, w zasadzie Perez miał wsparcie jedynie w Vidalu, który co jakiś czas wchodził w pierwszą linię, a Griz pałętał się gdzieś przy linii bocznej lub w środku pola. Zdecydowanie lepiej to wyglądało jak wszedł Suarez, który chociaż sprawiał jakiejś problemy obrońcą Interu, trochę ich nękał, a koniec końców w swoim stylu zaliczył asystę, którą na ogół zalicza przy bardzo podobnych golach Messiego, ale dziś w roli Leo wystąpił młodziutki Fati, który po kilku słabszych tygodniach przypomniał o swoim talencie :) w sumie właśnie strzelcy bramek cieszą mnie najbardziej, bo tym chłopakom takie gole, z takim rywalem, w meczu LM mogą dużo dać.

ElCapitano | 11.12.2019 01:20

JA SIĘ PYTAM co tu robią kibice Milanu i Arsenalu? Jakim prawem oni tu wchodzą i śmieją się z Interu :D?

Jakoś nie pałam sympatią do Interu, ale PANOWIE!! Widać, że Inter się zdecydowanie poprawił, skuteczność jedynie zawodzi. Nie mniej i tak w LM byście odpadli w 1/8, bo nie oszukujmy się, ale MC, PSG, Liverpool.. są półkę wyżej. Za to spokojnie w tym roku musicie pomyśleć o Scudetto i w Mediolanie o tym wiedzą, że w tym sezonie SA > LM. Nie zdziwię się jak II garnitur będzie grać w LE.

Mucha52 | 11.12.2019 01:35

ElCapitano sprawdziłem i nie widzę tutaj kibiców Milanu którzy
by się naśmiewali z Interu co do kibiców Arsenalu ten Anderson to zwykły troll ani Kibic Arsenalu coś ci się poprzewracało.

530612 | 11.12.2019 04:09

Już niektórzy kibice barcy zapomnieli o Romie :D  Hahah głupie  cipcie

Rafalski687 | 11.12.2019 06:43

Nistety tak jak kiedyś Juventus tak teraz Inter odpada z LM. Conte to bardzo dobry fachowiec ale Liga Mistrzów jest jego przekleństwem. System 3-5-2 pod jego wodzą nijak sprawdza się na miedzynarodowej arenie. Szkoda bo liczyłem na komplet włoskich drużyn w fazie pucharowej.

Adrian1990 | 11.12.2019 06:55

Masakra... Jak taka druzyna jak Inter może dać się zdominować młodzikom z Barcelony. Kadra Interu to same pokraki a Valero powinien już grać w Oldbojach. Biraghi nie potrafi wrzucić celnej piłki chociaż raz na 10 dośrodkowań. 100 razy lepszy był Dalbert.

DiMichele | 11.12.2019 08:01

Niestety, ale Lukaku w tym meczu potwierdził tylko,iż jest napastnikiem bardzo średniej klasy. Przy Martinezie, Immobile, czy nawet Belottim wychodzi bardzo  przeciętnie. Oprócz siły fizycznej nie posiada nic ujmujacego, co powinien mieć napastnik. Nie bez powodu został wysłany na banicje z Manchesteru, który od kilku sezonów nie grzeszy forma.  

kamill | 11.12.2019 08:04

Heheh sami sobie winni wywalajac Rajda I Icardiego  jednego z lepszych pomocników I jego właśnie wczoraj brakowało

Bukinio | 11.12.2019 08:15

Kiepsko! Bardzo kiepsko! Awans był na wyciągnięcie ręki. „Wystarczyło” wygrać z Barceloną 2. Choć będąc szczerym pomoc Interu tez była „2”, ale ta stara, a nie młoda, której się chce. Nie mniej, zabrakło skuteczności (podobnie jak z Romą) i tu upatruję problemu - brak ławki. Grają Ci sami non-stop. Zmęczenie wychodzi właśnie w momencie, gdy trzeba „tylko” trafić do bramki. Mimo wszystko, jestem zawiedziony jako kibic! Podobnie jak rok temu, gdzie scenariusz byl podobny i tym wszystkim, co tu wspominają brak Icardiego i Radji, przypominam, ze rok temu wystarczyło wygrać w Mediolanie z PSV (oni tez tego nie potrafili). Dlatego liczę na to, ze zbudujemy drużynę z wartościowych min. 18 zawodników. A nie z 9-11. Wtedy możemy mówić o walce na dwóch frontach.

Zabrzmi to banalnie, ale na ten skład, a w zasadzie brak głębi, i tak gra wyglada nieźle - szczególnie w lidze. Mam nadzieje, ze Conte ogranie teraz psychikę zawodników, aby w lidze wrócili do wygrywania. I tego teraz wymagam jako kibic.

Forza Inter! Dziękuje za ten sezon LM - mimo wszystko! A teraz nie poddawajmy się i pokażmy wszystko co najlepsze w Serie A!

MaciejManU | 11.12.2019 08:49

Ciężko mieć po tym meczu pretensje do Conte, bo Inter zagrał niezłą drugą połowę, miał sporo okazji (dwie nieuznane bramki, dwa strzały w środek bramki Lukaku), więc ustawienie było ok, zabrakło skuteczności, a ta jest konieczna jeśli chce się wygrać mecz nawet z rezerwową Barcą.
A Barcelona zrobiła swoje, zagrali małym nakładem sił, były zmiany, szanse dostali młodzi, i zainkasowali 3 pkt.

Adrian1990 | 11.12.2019 08:56

Pytanie do obeznanych w temacie: czy Conte jako trener kiedykolwiek wyszedł z grupy LM a jeśli tak to jak daleko zaszedł?

Outlander | 11.12.2019 09:00


Ja tam bym Interu nie wyśmiewał... to drużyna która dopiero się szykuj na Europę. Jeszcze w kraju nie odzyskała blasku do końca, a co dopiero gdy idzie grać z bardziej doświadczonymi drużynami.

Pod koniec sierpnia, po losowaniu wszyscy myśleli że Inter nie ma szans na awans a tymczasem odpada dopiero w ostatniej kolejce.

Kadra jest za szczupła by grać na wszystkich frontach i przy kontuzjach podstawowych piłkarzy nie ma komu grać. Inter na bank chce odzyskać w pierwszej kolejności mistrzostwo Włoch i dopiero potem będzie myślał o Europie (tak było też z JUVE - po prostu znają swoją siłę).

No i jest tam Conte... Antek w pucharach grac nie umie i dlatego nie wykorzystał świetnej okazji by wyjść z tej grupy gdzie przeciwnicy nie byli w najlepszej formie. Wątpię też by ugrał LE (chociaż fajnie by było). Pewnie w Mediolanie stwierdzą że krajowe podwórko to priorytet.

INTER POTRZEBUJE SZERSZEJ KADRY! Nie ma dobrych zmienników dla podstawy i trzeba wybierać gdzie dawać z siebie więcej, a gdzie mniej!

BOYSSAN | 11.12.2019 09:04

Na chłodno. Czy porażka zasłużona czy nie to już nie ma teraz znaczenia. Szkoda odpadnięcia z LM ale taki wariant był bardzo możliwy już po losowaniu grup.
Rewelacyjna atmosfera na Meazza. Doping długo po zakończeniu meczu. To było coś niesamowitego

LM10FCB | 11.12.2019 09:04

Hahahah spodziewałem sie ze dla  Barcy mecz o czapke gruszek , rezerwy to Inter wykorzysta. A tu taka niespodzianka  hahahah młody  Ansu Fati eliminuje Inter hahahaahahahaahahhha.

Rafalski687 | 11.12.2019 09:12

@Adrian1990 1/8 finału z Juventusem.

koster | 11.12.2019 09:13

a co do grania klubów w LM to sobie zobacz ile razy w ostatnich 10 latach przedstawiciel serieA meldował się w najlepszej czwórce a ile razy uczynił to przedstawiciel z tej niby "tak samo silnej" Francji. Nie mówię że liga francuska jest słaba jak polska bo nie ma tak słabej ligi jak ekstraklasa na całym świecie - ale Ligue1 do SerieA nie ma podjazdu i takie są fakty a na podstawie tych faktów sa rozdawane miejsca w LM. SerieA ma 4 gwarantowane. A jak tam Ligue1? No właśnie. Szach-mat petrodolcu

ban_ash | 11.12.2019 09:20

Za dużo pisał nie będę skoro powyżej tyle mądrych głów już się wypowiedziało...

Chciałbym tylko podkreślić jedną rzecz: Inter przegrał z Barcą B! przegrał u siebie! przegrał z Barcą mającą w składzie takich zawodników europejskiego formatu jak Neto, Wague, Todibo, Firpo, Alena, Carles Perez... a dobił ich 17-latek Fati...! do tego Barcą grającą ustawieniem, w którym nigdy wcześniej nie grała (Umtiti był tak zagubiony, że dziw, iż w przerwie do szatni trafił...)

...a to wszystko w meczu o wszystko...

Niech sobie Conte chwali swoich zawodników, ile wlezie... nic tego nie zmieni...

endriu | 11.12.2019 09:39

Niestety skoro najlepszy strzelec odchodzi i wymienia się go na takiego bezużytecznego konia jakim jest Lukaku to tak to się kończy. Różnice w inyerze robią Martinez, Sensi czy Barella . Wystarczy popatrzeć na wczorajszy występ martineza  który walczyl o każdą piłkę A ten kaleka 2 setki zmarnował i nic nie grał

BOYSSAN | 11.12.2019 09:53

@ ban ash

Kolego trochę obiektywizmu .. bo chciałbym przypomnieć, ze w Interze nie grali : Sanchez , Sensi , Barella , Asamoah , Gagliardini , Candreva

Zestaw druga linie Barcy rzekomo B z Vidalem i Rakiticem przeciw pomocy Interu z Borja Valero i Vecino .. sorry


Droga redakcjo : ja rozumiem ze jesteście kibicami Juve ale czy tytuł artykułu nie powinien uczciwie brzmieć Rezerwy Barcelony ograły zdziesiątkowany kontuzjami Inter ?

Heniok | 11.12.2019 10:25

To przykre, że Inter nie wykorzystał tak dobrej okazji na awans, ale to można było przewidzieć - Conte już miał podobne doświadczenia odpadania na etapie fazy grupowej, i to z obiektywnie lepszym zespołem w słabszej grupie. Inter ogólnie w tej edycji LM grał dobrze, ale za mało stabilnie w przeciągu całego spotkania co pokazali w pierwszym meczu z Barceloną, albo w meczu w którym roztrwonili dwubramkową przewagę nad Borussią. Zwieńczeniem tego wszystkiego był dzisiejszy mecz z rezerwową Barceloną - mimo wszystko uważam że Inter Conte to drużyna z wielkimi ambicjami, tylko musi jeszcze dojrzeć i się przegryźć ze swoimi słabościami.

endriu | 11.12.2019 10:39

Niestety skoro najlepszy strzelec odchodzi i wymienia się go na takiego bezużytecznego konia jakim jest Lukaku to tak to się kończy. Różnice w inyerze robią Martinez, Sensi czy Barella . Wystarczy popatrzeć na wczorajszy występ martineza  który walczyl o każdą piłkę A ten kaleka 2 setki zmarnował i nic nie grał

Kamilek1936 | 11.12.2019 10:52

Barcelona B pokonała Inter C.

Odet | 11.12.2019 11:38

Jak się nie wykorzystuje okazji, to się nie awansuje.
Pozdr.

Adrian1990 | 11.12.2019 12:13

Dzięki Rafalski687
W takim razie wszystko jasne.

kuba_psg | 11.12.2019 12:20

koster
Kłamczuszku nie kłam już, że PSG kompromituje się rok w rok, bo Ci nos wyrośnie jak Pinokio.
A podludzie mogą się wyhodować też na kasie Fiata, co widać na Twoim przykładzie.

kulfon32 | 11.12.2019 12:25

barcelona moze się "pożegnać" z Lautaro

BOYSSAN | 11.12.2019 12:31

@poirytowany

Dla Interu to są gracze 1 składu a to ze nie są asami w Europie to już inna sprawa. Tylko teraz nasuwa się pytanie czy to była kompromitacja czy nie ?

Kamilek1936 | 11.12.2019 14:03

Przegrana z Barcelona jest nazywana kompromitacja to znaczy że coś jest nie tak. Ciekawe jakby inter przegrał z legia haha

pochmurny | 11.12.2019 15:11

Wstyd nie ograć tak słabej Barcelony. Conte robi dobrą robotę, ale brakuję trochę jakości i jakościowych zmienników. Remis ugrany by był na kompletnym luzie, ale w końcówce Inter postawił wszystko na jedną kartę i poległ.
Awans został przegrany w pierwszym meczu ze Slavią.

Mikel | 11.12.2019 16:40

koster

Zarzucasz mi że kibicuje "petro-dolarom" podczas gdy twój ukochany nieskazitelny klub zasłynął z kupowania meczów przy zielonym stoliku xD Beka z ciebie Juventusiarzu. Prędzej PSG wygra LM niż wasza ekipa specjalizująca się w przegrywaniu finałów.

JerryF | 11.12.2019 17:12

Wiem, że ultrasi Juve od miesięcy protestują, ale ciekawe czy ktoś w Turynie pomyśli o podobnej oprawie "game over" jak ostatnio zdarzyło się kibicom pewnego klubu z Mediolanu :)

@Mikel | 11.12.2019 16:40

Zarzucasz mi że kibicuje "petro-dolarom" podczas gdy twój ukochany nieskazitelny klub zasłynął z kupowania meczów przy zielonym stoliku xD"

Poproszę o jakikolwiek link, gdzie udowodniono Juventusowi kupowanie meczów. Tylko nie wklejaj jakichś stron fanowskich innych klubów.

I żeby było jasne, nie bronie kostera, bo pisze w tym wątku jak zwykły trol.

Konradosmen | 12.12.2019 00:28

Barca pomogła Borussi awasnować... , Inter sam jest sobie winien  bo  Lukaku tyle okazji zmarnował ze powinni go wysłac na karny obóz do korei z północy

Cirian | 12.12.2019 09:00

A z newsa wynika, że Cillisen jest tak kiepski, że traci bramkę nawet w meczu, w którym nie gra i to dla drużyny, której zdążył odejść. Aż na bramke z powrotem wrócić musiał Neto. Ale może to dlatego, że Cillisen jest obecnie kontuzjowany... Ależ któż może za tym wszystkim nadążyć?



ligaeuropejska.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy