REKLAMA
REKLAMA

LM: Bezradna Barcelona i Juve w półfinale!

dodał: Tomasz Lubczyński  |  źródło: SerieA.pl  |  19.04.2017 22:37
FC Barcelona nie zdołała strzelić choćby jednego gola w rewanżowym starciu 1/4 finału Ligi Mistrzów z Juventusem i zremisowała ze Starą Damą 0:0. Jako że w pierwszym meczu Włosi zwyciężyli 3:0, to oni zagrają w półfinale elitarnych rozgrywek.

W pierwszych minutach Juventus groźnie kontrował, a Barcelona nie potrafiła poważnie zagrozić bramce Buffona. Dopiero w siedemnastej minucie Messi wrzucił piłkę do Alby, ale ten na wślizgu nie trafia w światło bramki.

Kilkanaście sekund później Messi już sam spróbował otworzyć wynik, ale uderzył tuż obok słupka. W 31 minucie ponownie Messi i Buffon wybija do boku. Dobitka Argentyńczyka trafiła tylko w boczną siatkę.

Przed przerwą dobrą akcję Juve zmarnował jeszcze Higuain i po 45 minutach mieliśmy 0:0 i kontrolę ze strony Juve.

Tuż po zmianie stron Neymar przeprowadził rajd, ale przebojowa akcja Brazylijczyka nie zakończyła się choćby strzałem. W odpowiedzi Higuain uruchomił Cuardado, ale ten uderzył z pola karnego tuż obok słupka.

W 57 minucie Messi zdecydował się na uderzenie zza pola karnego, zablokować nie zdążył go Chiellini i piłka po ziemi pomknęła przy słupku poza boisko. Najlepszą okazję Blaugrana miała w 66 minucie, gdy błędu Buffona nie wykorzystał Messi - Argentyńczyk uderzył ponad bramką.

Ostatecznie goli nie uświadczyliśmy i Barcelona nie zdołała ani razu strzelić gola Juve w dwumeczu. Tym samym Stara Dama powalczy o finał LM.

FC Barcelona - Juventus FC 0:0, w pierwszym meczu 0:3, awans Juventusu.

żółte kartki:
Barcelona - Iniesta 40'; Neymar 43'
Juventus - Khedira 57'; Khedira 64'

Barcelona: Ter Stegen – Roberto (Mascherano 78'), Piqué, Umtiti, Alba – Rakitić (Alcacer 58'), Busquets, Iniesta – Messi, L. Suarez, Neymar

Juventus: Buffon – Dani Alves, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro – S. Khedira, Pjanić – Cuadrado (Lemina 84'), Dybala (Barzagli 75'), Mandzukić – Higuain (Asamoah 88')

sędzia: Bjorn Kuipers (Holandia
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 76 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Luczywo | 19.04.2017 22:37

Krew, pot i uśmiechy na twarzy pilkarzy Juventusu. Klasa w obronie. Determinacja i spokoj. Barcelona mogla wygrac, ale nigdy awansowac. Polka nizej na dzien 19 kwietnia 2017 r.

Powiem tak – lepszy Real niż Monaco w półfinale ;)

maras2422 | 19.04.2017 22:37

Od sedziego trzeba zaczac, popelnial bledy, ale nie jakies razace. Juventus zasluzyl na awans
w dwumeczu zagrał football wyrachowany włoski, cala druzyna wlozyla serce i zdrowie w ten
mecz, świetna organizacja gry Bonu i Kielon profesorowie, zreszta jak caly team zagral po profesorsku.
Messi sam nie byl w stanie ciagnac gre, INiesta katastrofa, dziwi mnie postawa
Neymara szczególnie z poczatku meczu, gdzie kładł sie na murawe i liczyl , ze sedzia zagwidza
ale gdy zauwazyl, ze nie robi to na nim wrazenia przestał, Suarez zero gry.
JUventus zasluzenie jest w polfinale. FORZA JUVE!!!

hugo1303 | 19.04.2017 22:38

FORZA JUVE
Bezsilna Barcelona. Taki Juventus chcę oglądać

plotek90 | 19.04.2017 22:40

Czekam na kibiców Panów z Katalonii aż zaczną wytykać błędy sędziego. Barca bezradna, co im z 400 podań jak totalnie nie wiedzieli jak rozbroić obronę Juve. Gratulacje za bardzo dobry taktycznie mecz. Brakowało tylko podania na te kontry żeby jeszcze walnąć bramę, bo szanse były.

NewMaldini | 19.04.2017 22:40

"Remontada" hehehe. Jeden (!) strzał na bramkę przez 90 minut.

Da się sprawiedliwie i bez wałków sędziować mecz na Camp Nou? Da się. Okazuje się, że Barcelona zostawiona sama sobie już tak sobie nie pohasała. Jedyne co mnie raziło to okropna nieskuteczność i marnowanie setek przez Juventus. Powinni zamknąć ten dwumecz już w pierwszej połowie. Poza tym od 1 do 90 minut mecz pod absolutną kontrolą Juve. Gospodarze bili głową w mur.

Kibicuje Milanowi całe życie, ale cieszę się z awansu Juve jak dziecko i z całego serca im życzę, żeby wyjaśnili LM w tym roku.

PS: Do kogo dziś podawał Chiellini? : )
PS2: O Suarezie powiedziano już wszystko, ale na tego pajaca po prostu nie da się patrzeć.

Tadeuszek1978 | 19.04.2017 22:40

Brawo Juve !!!!!mam nadzieje ze wygracie LM w tym sezonie jeszcze raz gratulacje

Gatzo | 19.04.2017 22:41

@maras2422 szacun mam nadzieje ze nie postawiles tych 2k ;)
Brawo Juve teraz misja final!!!

Ermac | 19.04.2017 22:42

Widać, że Barca pod formą, okazje były, zabrakło skuteczności.
Gratulacje dla Juventusu, w pełni zasłużony awans, powodzenia dalej

Joker | 19.04.2017 22:42

NewMaldini
Ale jesteś bezcelny... Barca z Paryżem grała wielki mecz, to był zupełnie inny poziom niż dziś, a po drugie Paryż był zes.rany i bronił się głupio za to Juve robiło to świetnie, więc co tu porównywać... Zwłaszcza, ze tam Barca strzeliła 6 goli, i nie zdobył ich sędzia...

abdulowski | 19.04.2017 22:42

mam nadzieje na final real juve

dostojnyfarmata | 19.04.2017 22:43

Gatzo - jesteś tu od wczoraj? Typy Marasa to nasz talizman - dopóki on obstawia - my wygrywamy.

Kokodzambo | 19.04.2017 22:43

Czemu mój komentarz został usunięty? Napisałem tylko, że PSG byłoby prawdopodobnie trudniejszym przeciwnikiem niż Barcelona.

Ronaldo324 | 19.04.2017 22:44

Powiem krótko. Jeśli Juventus będzie dalej tak grał w obronie to nie ma bata , że nie wygrają tej LM.

Blue_heart | 19.04.2017 22:46

Gdyby tak sedziowano w meczu z PSG...

Jedras | 19.04.2017 22:47

Bardzo dobry wynik. Pełen pragmatyzm. Cudu nie było. Żegnam Barcelonę bez żalu. Powinna zakończyć rywalizację w poprzedniej rundzie. Nie ten poziom.

Gatzo | 19.04.2017 22:48

@dostojnyformata moze konto mam krotko ale wiem ze maras to talizman dlatego nie chcial bym zeby stracil 2k;)

Wisnia1990 | 19.04.2017 22:49

Barcelona nie byla cienka, tylko zwyczajnie slabsza od Juventusu. I tak jestem wdzieczny pilkarzom Juve, ze przy tylu sytuacjach zachowali sie tak slabo, bo doprawdy oni mogli to wygrac. Co do Barcy? Coz, nie napalalem sie na nic... Czuje pustke, ale nie zlosc. To takie cholernie trudne do opisania. Pewien nie jeden z nas to czul... chyba, ze ja swiruje :)

Szkoda, ze nie strzelili chociaz 1 gola, bo trzy-jajo troszke boli i whisky nawet nie pomaga :) Z czasem minie, ale i tak zycze aby Juve lub Atletico wygralo tegoroczna edycje LM. Sa bardzo fajnie zorganizowani i ich dyscyplina robi ogromne wrazenie. Cieszy mnie, ze Barca walczyla, starala sie, ale to nie moglo sie udac. Niestety juz w niedziele czeka nas kolejny mocny rywal na SB, ktory jest glodny zdobycia tytulu Mistrzowskiego, wiec nie ma zmiluj... Trzeba zlapac dwa, trzy oddechy i pyknac Real hehe :)

Takze... Wielkie Gratulacje dla Fanow Juventusu. Zycze powodzenia w dalszej fazie rozgrywek!


Pozdrawiam.

dostojnyfarmata | 19.04.2017 22:49

@gatzo - jeśli to była troska a nie złośliwość to ok :)

Jedras | 19.04.2017 22:51

Joker19.04.2017 22:42

NewMaldini
Ale jesteś bezcelny... Barca z Paryżem grała wielki mecz...


A Maradona strzelił Anglikom dwa piękne gole. Dzisiaj też Barca zagrała pięknie - oskarowe role \"odlatujących ptaków\".
Dawno nie widziałem tak słabej Barcelony. Już chyba mecz w Turynie był lepszy niż ten.

baZ | 19.04.2017 22:51

Juve prawdopodobnie wygra tę edycję LM. Na takim luzie odesłać Barcelonę z walizkami... brawo.

Kokodzambo | 19.04.2017 22:53

@Joker, ale gdyby nie sędzia to prawdopodobnie byłby guzik a nie awans. Do tych bramek nie powinno było dojść. Jakby ktoś wziął piłkę pod pachę i wleciał z nią do bramki przeciwnika to też byś pisał, że to bramka?

dostojnyfarmata | 19.04.2017 22:53

Juve dziś jak profesor w starciu z uczniem. Spokojnie i niemal bezbłędnie.
Ciekaw jestem czy gdyby musieli to stać by ich było na wygraną.
Barca natomiast stworzyła sporo okazji tylko piłka jakoś nie chciała lecieć w światło bramki. Nie wiem czy to osoba Buffona tak ich przerażała że na siłę celowali przy słupkach czy zwyczajnie to nie był ich dzień.
Brawa dla jednych i drugich bo oglądaliśmy dziś dobry mecz pomimo braku bramek.
Brawa też dla sędziego, który udźwignął trudny mecz.

Na koniec brawa dla kibiców Barcy, którzy potrafią przyjąć porażkę z godnością.
I prośba dla kibiców Juve żeby radość nie przerodziła się w durną pychę. Nie chcemy chyba za chwile słyszeć o "dzieciach Juve"? ;)

Cyklop Dwu Oki | 19.04.2017 22:53

Tak to jest, tak to bywa, pies sie topi lancuch plywa...
Piekny mecz piekna sprawa i obrona nie dziurawa...
Sedziowanie bylo dobre
jakies bledy byly drobne
nie wplynely na wynik meczu
i juz koniec tego skeczu   :)

Jedras | 19.04.2017 22:54

Wisnia199019.04.2017 22:49

Barcelona nie byla cienka, tylko zwyczajnie slabsza od Juventusu...

Od PSG też. Tylko ją przepchnęli. Teraz liczę na Real, Monaco jest mocne.

Kaaka515 | 19.04.2017 22:56

Piękny włoski, wyrachowany futbol gratulacje dla Juve!!

Wisnia1990 | 19.04.2017 22:57

Jedras

Tak, wiem. Dzieki za poprawke.

Ps. Nie ma nic gorszego niz szydzenie z rywala, ktory lezy.


Pozdrawiam i jeszcze raz Gratulacje.

WZORINHO5 | 19.04.2017 22:57

Co wy tak jedziecie na Barce z tym.sedziowaniem??nie mozna co roku grac w finale i zdobywac co sie da...wg nie ostatnie dobrych kilka lat katalonczycy to chyba najlepsza druzyna w calej historii pilki noznej...uwazam ze w Barcy konczy sie pewna era...na dzien dzisiejszy Juve jest poprostu silnieksza druzyna...co.z tego ze Barca miala ciagle pilke skoro 90min bila glowa w mur...a jesli ktos z, was naprawdę myslal ze Juve zagra w innym stylu niz zagralo i bedzie napieral to chyba ma problemy z glowa...jak większość z fanow barcy pisała o remontadzie a ja ich wysmialem pisząc ze Juve mozna pokonac ale nie ROZGROMIC to sie gromy polecialy...pięknie mecz taktycznie rozegrany przez Juve...totalne panowanie nad meczem...najlepsza obrona wraz z  bramkarzem na swiecie...teraz w polfinale dawac Real:)mysle ze w dwumeczu mamy wieksze szanse z nimi niz w jednym rozegranym w Cardiff...Forza Juve!!!jesli nie teraz to juz chyba nigdy!!

Jedras | 19.04.2017 22:57

I prośba dla kibiców Juve żeby radość nie przerodziła się w durną pychę. Nie chcemy chyba za chwile słyszeć o \"dzieciach Juve\"? ;)

Każda z czterech drużyn może wygrać LM. Bo chyba nie skreślacie Monaco? Atletico też jest bardzo mocne i zdyscyplinowane.

diako | 19.04.2017 22:57

Plotek90 wrzucanie wszystkich kibiców do jednego worka może świadczyć tylko o Tobie.. Dla Twojej informacji jeśli Ci to ulży sędzia nie popełniał błędów, które jakkolwiek mogły wypłynąć na wynik spotkania
.
Chłopy zostawiły całe serce na boisku, ale Juve zjadło Barce taktycznie i tyle w temacie. Teraz łapać oddech trzeba na Real i z takim samym zaangażowaniem zagrać w Madrycie.

maurize | 19.04.2017 22:58

Juve w tym dwumeczu klasycznie jak w tym sezonie. Rozstrzygnięcie awansu w pierwszych 20 min (jeszcze w Turynie), a potem tradycyjne męczenie buły i kontrola wyniku. Barca grała, ale to tylko takie złudzenie, awans ani na chwilę nie był zagrożony. Pewne 3:0 w dwumeczu.

Barca dziś kilka sytuacji miała, ale w zdecydowanej większości sytuacje wymuszone i strzały z daleka. Tak naprawdę 100% szanse to tylko 2 razy Messi.
Juventus w ataku niechlujnie bez skuteczności, a klika niebezpiecznych kontr było. Za to obrona żelazna, wręcz tytanowa. Higuain mało przydatny. Za to Dani Alves świetny, wyraźnie zmobilizowany przeciw byłym kolegom.

To że Suarez to jest ćwok to wiem od MŚ 2010, ale dziś zauważyłem że Neymar to taki sam burak, Talent ma, ale poza tym machanie łapami i skakanie do sędziego "że przecież k... należny się nam pomoc". Jedynie Messi trzyma klasę.

Sędzia dziś świetne zawody, ani jednego błędu!!!! Brawo.
Barcelona może w słabszej formie, ale to zawsze jedna z najlepszych drużyn na świecie.
Miała być "remontada" a tej drużynie potrzebny jest zwykły remont, przede wszystkim na ławce trenerskiej.

FORZA JUVE

wood | 19.04.2017 23:01

Juve klasa, zasłużony awans w 100%. Od pierwszej minuty meczu na J Stadium do ostatniej na Camp Nou kwestia awansu nie była zagrożona... No dla mnie to tak wyglądało.

Półfinały szykują się nieźle!

diako | 19.04.2017 23:02

Plotek90 wrzucanie wszystkich kibiców do jednego worka może świadczyć tylko o Tobie.. Dla Twojej informacji jeśli Ci to ulży sędzia nie popełniał błędów, które jakkolwiek mogły wypłynąć na wynik spotkania
.
Chłopy zostawiły całe serce na boisku, ale Juve zjadło Barce taktycznie i tyle w temacie. Teraz łapać oddech trzeba na Real i z takim samym zaangażowaniem zagrać w Madrycie.

Ricardo Roomest | 19.04.2017 23:03

Juventus naprawde swietnie zorganizowana druzyna... Z reszta juz na poczatku wiedzialem, że Barcelona musialaby zagrac kosmos, a Juve nie miec swojego dnia, zeby tu było ciekawie. Ile stracili bramek ogolnie w tej edycji Ligi Mistrzow? Chyba dwie. Dziś zagrali na wielkim spokoju. Gratulacje :) Chcialbym, zeby teraz trafili na Monaco, bo mialbym okazje sie przekonac jak Mbappe radzilby sobie z taka obrona, chociaz ta Atletico tez jest bardzo dobra :)

maurize | 19.04.2017 23:03

Juve w tym dwumeczu klasycznie jak w tym sezonie. Rozstrzygnięcie awansu w pierwszych 20 min (jeszcze w Turynie), a potem tradycyjne męczenie buły i kontrola wyniku. Barca grała, ale to tylko takie złudzenie, awans ani na chwilę nie był zagrożony. Pewne 3:0 w dwumeczu.

Barca dziś kilka sytuacji miała, ale w zdecydowanej większości sytuacje wymuszone i strzały z daleka. Tak naprawdę 100% szanse to tylko 2 razy Messi.
Juventus w ataku niechlujnie bez skuteczności, a klika niebezpiecznych kontr było. Za to obrona żelazna, wręcz tytanowa. Higuain mało przydatny. Za to Dani Alves świetny, wyraźnie zmobilizowany przeciw byłym kolegom.

To że Suarez to jest ćwok to wiem od MŚ 2010, ale dziś zauważyłem że Neymar to taki sam burak, Talent ma, ale poza tym machanie łapami i skakanie do sędziego "że przecież k... należny się nam pomoc". Jedynie Messi trzyma klasę.

Sędzia dziś świetne zawody, ani jednego błędu!!!! Brawo.
Barcelona może w słabszej formie, ale to zawsze jedna z najlepszych drużyn na świecie.
Miała być "remontada" a tej drużynie potrzebny jest zwykły remont, przede wszystkim na ławce trenerskiej.

FORZA JUVE

abdulowski | 19.04.2017 23:04

khedira dostal czerwo?

Jedras | 19.04.2017 23:06


Wisnia1990 | 19.04.2017 22:57

Jedras

Tak, wiem. Dzieki za poprawke.

Ps. Nie ma nic gorszego niz szydzenie z rywala, ktory lezy.


Pozdrawiam i jeszcze raz Gratulacje.


Już nie szydzę. Barca zmieni trenera, przebuduje pomoc (jak można było oddać Thiago Alcantarę i zostać z taką dziurą?) i za rok znów będzie cisnąć - w tym wygląda słabo. Przejście PSG tylko zamydliło ludziom oczy.

hugo1303 | 19.04.2017 23:09

Wiadome najpierw wypowiadają się Ci pewni na 100% kibice barcy a później Ci, którzy czekają na wynik  i nie przyznają się do tych pierwszych. Forza JUVE

Wisnia1990 | 19.04.2017 23:12

Jedras

Problem w tym, ze to Thiago naciskal na transfer. Niestety nie mogl sie przebic gdy panowal Xavi-Iniesta.


dostojnyfarmata


A nie mowilem Ci, ze po pierwszych meczach znamy juz polfinalowe druzyny? :)


Pozdro.

Trynidator | 19.04.2017 23:12

Pierwszy mecz w Turynie dał wielkie nadzieje, które się spełniły. Taka prawda.
Pierwsze połowa dla Juve. Pożniej obrona.... Jednak klasa Barcelony w ataku nie dała do popisu Katalonii.. i to jest przykre.

W dwumeczu Stara Dama mądrzejsza, bardziej zorganizowana. z całym szacunkiem dla Barcy. Dojrzałość i taktyka to wielka umiejetność Juve...

Pozdrawiam

Interista1987 | 19.04.2017 23:12

Zycze Juve finalu ale nie zycze im wygrania go. W tym roku czas na Atletico.
Monaco-Juventus
Atletico-Real

dostojnyfarmata | 19.04.2017 23:14

Hugo - tak jest zawsze - niezależnie od zespołu :)
Jakby dziś nas Barca wyrzuciła poza puchar to pewnie nasi kozaczący kibice by zniknęli na kilka dni.

Teraz czas na losowanie. Chyba najtrudniejszym rywalem będzie Atletico z uwagi na podobny styl gry.
Ale trzeba brać co dadzą. Jak chcemy w końcu wygrać LM to musimy pokonać 2 z 3 pozostałych drużyn.

ksg1906 | 19.04.2017 23:14

Gratulacje dla Juve fantastyczna drużyna!!!
Jak dla mnie Barca zagrała dobry mecz po prostu brakło szczęścia żeby strzelić tą pierwszą bramkę i mogło by się zrobić jeszcze ciekawiej-gra się na tyle ile przeciwnik pozwala a Juve pozwoliło na niewiele...chłopki próbowali  bylo kilka dobrych sytuacji niestety brakowało zwykłego szczęścia żeby coś wpadło tak jak to było z PSG dwie pierwsze bramki to po prostu szczęście wynikające z napierania tu tego nie było...najbardziej podobał mi się okres od 45 do 80 minuty potem brakowało już wiary co po prostu było zrozumiałe....LE  jest bardzo słabym trenerem naprawdę chłop jest słabiutki pewnie wiel by to nie zmieniło ale jakimi on mysli kategoriami??wpuszczając Mascherano? i zostawiając wolnego Busiego do końca meczu 'niby' zaryzykował ale z drugiej strony zostawia na boisku dwóch chłopa ktorzy w 300 meczach maja odpowiednio 0 i 3 bramki...gdzie tu logika trenerze gdzie wiem że się czepiam ale po tym co zaserwował nam w Turynie i Paryżu trudno mi na chopa patrzeć ...jakby w miejscu Masche w 80 minucie był Roberto  jestem przekonany że by wpadło...od razu się ciepło robiło jak Pikuś wchodził w pole karne szkoda że tak rzadko...
Personalnie fajnie oglądało się Daniego Alvesa brawa dla zarządu ciekawe ile tam zarabia??
Iniesta niestety ale jest cieniem samego siebie
Suarez w tym roku jest fatalny

jak miał bym zobrazować nasz problem to opiszę go tak nie sa to złe transfery bo Denis Rakitic potrafią grac w piłke Busi i Andrzej też po prostu doszło w naszej drużynie do paradoksu po boisku biega pięciu Messich zawsze biegał jeden czarował a reszta na niego charowała i to był układ idealny...teraz Busi Andrzej Suarez Neymar i Messi  zachowują się jak Messi jeśli chodzi o obrone i pressing...jak kogoś to nie przekonuje to zobaczcie ile oni dostali kartek za pyskowanie sędziemu z tego koleżeńskiego układu w tyłkach im się powywracało Suarez gra dramat stoi na spalonym a ryja dre na Neymara że mu nie dograł...On masakrycznie spuścił z tonu...ten układ ma drugą stronę medalu jeszcze gorszą pozostała część drużyna zaczyna ich naśladować bo jak wytumaczyć postawe Rakiety w tym sezonie który gra dramatycznie..po prostu czemu ma zapindalać za połowe drużyny...Młodzi zas jak wchodzą na boisko to psychicznie nie ogarniają gry jak jest pięciu Leosiów na boisku...
Marzy mi się finał Juve Atletico:)

dostojnyfarmata | 19.04.2017 23:16

Wiśnia - wszystko było możliwe. Tylko prawdopodobieństwo było trochę mniejsze :)
Bayern był blisko wyeliminowania Realu.
Po Borussii spodziewałem się więcej.
A w meczu Barcy z Juve wiele mogła zmienić 1 zdobyta bramka bo jakby Katalończycy poczuli krew byłoby niezbyt różowo :)

Jedras | 19.04.2017 23:18

dostojnyfarmata | 19.04.2017 23:14

Wszystkie drużyny są bardzo mocne. Równie dobrze Real może wszystkich rozjechać i zdobyć tytuł po raz kolejny.

dostojnyfarmata | 19.04.2017 23:22

Jedras - trzeba brać co dadzą i czekać na kolejne mecze :)

Wisnia1990 | 19.04.2017 23:24

Jeszcze wspomne jakie to bylo dziwne uczucie gdy komentator powiedzial
''Dani Alves przerwal atak Barcelony''

Normalnie brak slow jak to sie wszystko potoczylo. Nie tak dawno jeden z naszych przez tyle lat, a tu dzis swietuje awans z inna druzyna. Bardzo boli, ale nie jego szczescie, a jego strata.


Pozdro.

mikepowell | 19.04.2017 23:25

Gratulacje dla Juve. Wróciła świetna ekipa do topu europejskiego.
Barcelona dzisiaj chciała i na tym się skończyło.
Na dzień dzisiejszy wszystkie atrybuty by wygrywać w Barcelonie leżą.

Kreatywność pomocy - brak
Poruszanie się bez piłki - stojanov
Szybkość podań - żółw
Strzały z dystansu - brak
Stałe fragmenty gry - totalna żenada

Brawo dla arbitra. Najlepsze sędziowanie jakie widziałem w fazie pucharowej ligi mistrzów. Na równi z Marcniakiem z pierwszego 4-0 z PSG.
Żadnych niepotrzebnych kartek. Potłumaczył tym gwiazdorkom, że będzie pozwalać na mocny kontakt fizyczny, nie ma płaczu, gramy dalej.

1/2 wygląda obiecująco 3 doświadczone ekipy i Monaco

Bianconeri18 | 19.04.2017 23:26

szczerze ? ten drugi mecz był typowo grany jak Juventus w Italii .. szkoda akcji naszych ale Messi tez tam cos miał . ... :)

Mamy awans ale teraz sie zacznie ... i Monaco nie jest takie stracone w tej 4 ;)

hugo1303 | 19.04.2017 23:31

Aktualnie Juve brakuje zawodnika typu Morata lub Tevez, szybkiego na kontrę. Gonzalo brakuje szczęścia, pracuje Dybala, Khedirda jak i reszta zawodników.

dalmare | 19.04.2017 23:34

Nie spocili się, tak Juventus gra na co dzień (wyjąwszy Napoli). Drużyna dojrzała, narzędzie trenera praktycznie perfekcyjne. Bardzo rozczarowująca Barcelona, 1 Celny strzał w 31'. Niespieszny przegląd zwykłych powinności retrogwardii Juve.
Konwersja Strz/ Cel:
B:  19/ 1
J:  12/ 4

Kempes | 19.04.2017 23:44


Moim zdaniem mecz przegrał L. Enrique. Jaki on miał pomysł? Spotęgowanie presji ciągłym gadaniem o 4:0. Przecież zawodnicy byli zesrani. Jak inaczej można wytłumaczyć tak beznadziejna skuteczność. Krzywdzicie Barce bo dziś miała multum sytuacji. Ale finalizacja akcji na poziomie 4 ligi. I te ciagle wrzutki. Bonucci i Chiellini pewnie maja  ból głowy od ciągłego strącania. Czy trener   Blaugrany zrobił cokolwiek? Jakaś zmianę taktyki, schemat stałych fragmentów. Przecież taktykę Juve odgadłby pieciaolatek...

Messi nadal nie pokonał  Buffona...

Kokodzambo | 20.04.2017 00:01

@Jedras, przecież @Marianos oburzał się o krytykę sędziego po "remontadzie"... (: Człowiek twierdzi, że sędziego krytykowali tylko frustraci, którzy pewnie zazdrościli Barcelonie. Nie potrafił przyznać, że sędzia w tamtym meczu bardzo mocno mylił się na korzyść Barcelony. Zamiast uderzyć się w pierś i powiedzieć, że Barcelona faktycznie bardzo skorzystała na sędziowskich błędach to zdaje się uwazać że nic się nie stało. Podobnie jak kilku innych kibiców FCB.

Rivera | 20.04.2017 00:03

Piekne Juve. Brawo. Od przyjscia Allegro wygladaja jak klub na rowni  z Barcelona, Bayernem i Realem, w tym sezonie imo na najlepszy team w Europie.

Rivera | 20.04.2017 00:09

Allegri na konferencji po meczu:

Moglibyśmy dziś grać przeciwko Barcelonie cały dzień a i tak byśmy im nie dali strzelić gola.

JohnyKozak | 20.04.2017 00:35

Krótko napiszę i pewnie zostanę zhejtowany, ale według mnie skończył się czas Messiego i czas Ronaldo. Jak przestaniesz biegać, to kończysz karierę, a zarówno Messi jak Ronaldo już nie biegają. Wejście dryblingiem ze skrzydła na pełnej szybkości ze złamaniem do środka? To już przeszłość, zostały wolne Messiego i dobitki Ronaldo... i wcale mnie to nie dziwi. Organizmy żyłowane przez kilkanaście lat od wieku nastoletniego. Kluivert, Rooney, Ronaldinho wcześnie zaczynali i wcześnie kończyli/ą. Pewnie nie jeden mecz Messi czy Ronaldo wygra Barcelonie czy Realowi, ale o stabilnej formie przez cały sezon można zapomnieć. Messi ma jeszcze szansę pod warunkiem, że mądry trener przesunie go na OŚP a Iniestę posadzi na ławce tak jak Enrique posadził Xaviego. Odnośnie Barcelony: potęga Barcy opierała się na wychowankach, wychowankowie piłkarsko wymierają, a następców brak. Odszedł Puyol, Xavi, Valdes, Fabregas, Pedro i Thiago, piszę o wychowankach wartościowych, a przyszedł Rafinha i Roberto, którzy grają w pierwszym składzie ale niewiele znaczą w zespole. Messi 30, Iniesta lada dzień 33, Pique, 30, Busi 29, Alba 28. Jeżeli Barca nie wróci do korzeni - do stawiania na wychowanków to nie ma szans na sukcesy, to nie klub pokroju Realu, MC czy Chelesea co kupi sobie całą 11. Podobny problem ma także Bayern, gdzie Robben, Ribery, Xabi i Lahm lada moment zakończą karierę a na dziś to już kwiatek do kożucha.

Bianconeri18 | 20.04.2017 00:38

Rivera
Max już u was pokazał że jest dobrym trenerem .. a potem zarząd mu kłody kładł .. ( tak Ja też jak przychodził to nie byłem zadowolony )   lecz jego przykład jakoś zawszę sobie stawiam teraz żeby dać szansę , zaufać itd :D

Co czas i los potrafi zrobić :)

nanana-is-one | 20.04.2017 01:26

Bardzo dobry mecz obu druzyn. 2-3 bardzo dobre sytuacje Barcelony, w tym chyba tylko jedna \"setka\". Sporo strzalow nieprzygotowanych, Juventus madrze kierowal pilkarzy Barcy do stref nie dajacych zagrożenia bramce Buffona, zmuszal do bezsensownych wrzutek, a w polu karnym reprezentanci Włoch bezlitosni i bezbledni.
Szkoda, ze nie udalo sie wykorzystac Juventusowi zadnej sytuacji, mimo tego, ze ataki przeprowadzane mala iloscia pilkarzy to mozna bylo mecz \"zabic\" w pierwszej polowie. Barca starala sie, atakowala, brawa za to, ze sie nie poddali prawie do konca.
Wydaje mi sie, ze LE swoimi wypowiedziami,  do tego cud z PSG nalozyly za duza presje na pilkarzy.

Ja sie meczem cieszylem, byl swietny, pozwole sobie zacytowac tez moja dziewczyne: \"ale oni byli wszyscy szybcy, dynamiczni. Ciagle cos sie dzialo, nie to co na meczach Polski\" ;)

Pozdro dla wszystkich, dla kibicow wierzacych w remontade rowniez, wiara w swoich, mimo przeciwnosci, jest wazna. Powodzenia na El Clasico.

Tiberinus | 20.04.2017 02:07

@JohnyKozak

Dobrze prawisz. Moim zdaniem, co do Barcy, Messi moglby juz teraz dzielic czas gry na obecnej pozycji z gra na pozycji Andresa,
mozna probowac sciagnac Pedro na lawke, a przede wszystkim odzyskac T.Alcantare bo tylko on z wychowankow ma odpowiedni wiek, umiejetnosci i ogranie na poziomie. Powrot do wychowankow i pojedyncze transfery megagwiazd typu Suarez, Neymar.
Skonczyly sie czasy gdy zawodnikow klasy Alvesa czy Villi mozna bylo nabyc za 30-40 baniek, trzeba podchodzic do transferow ostrozniej , zeby nie nabyc bardzo drogiego pakietu typu Gomes - Alcacer - Mathieu ktorzy wzmocnili ale przede wszystkim budzet Valencii a nie jakosc Barcy. Teraz Sevilla czy Valencia beda od Barcy zadac astronomicznych kwot bo takie moga zaoferowac zagraniczne kluby funkcjonujace w oparciu o ciagle roszady. Najlepsza Barcelona te kluby zjadala na sniadanie... Nie wierze ze jeszcze nie tak dawno kazdy mlokos wchodzacy z lawki czy mial na koszulce Tello, Pedro czy inny sial postrach i wydawal sie super kompatybilny a teraz nie ma nikogo wsrod wychowankow kto moglby dac jakosc.
Juz nawet tego Deulofeu mozna sprowadzic z Milanu, ogarnal sie ladnie. Mounir w niczym nie jest gorszy od Paco.
Jesli Barca nie odbuduje swojej sily to w europejskiej czolowce powstanie dziura jak lej po bombie. I znowu bedzie mozna wygrywac LM z gra typu MU pod koniec SAF-a, a MU w tych finalach nie mial nic do powiedzenia. Jest jeszcze Bayern i tu mam mniej obaw o to ze utrzymaja swoj status potegi. Real wiadomo ze jest na topie i powinien byc nadal. Z jednej strony kolektyw to najwieksza sila, z drugiej gdy juz nie dziala idealnie to kluby ktore nie umialy takowego stworzyc maja wieksze szanse.
Juve naturalna droga progresu moglby wskoczyc na to miejsce gdyby nie fakt ze jego najwazniejsze elementy tez sa zaawansowane wiekowo czyli nic nie wiadomo.. Barca powinna lepiej kierowac karierami wychowankow, takze poprzez wypozyczenia. Np nie wiem czemu maja sluzyc wypozyczenia do BPL... Znalezc klub nizszych lotow w PD do wypozyczen, do tego kluby z Wloch czy Bundes.
A dla CR odciazenie tez by sie przydalo, jest starszy od Messiego. Ja bym widzial np transfer do PSG gdzie otoczony gwiazdami moglby zagrac na szpicy, w kadrze tez dzielac sie ta pozycja z Andre Silva. Mysle ze najblizsza ZP o ile ja dostanie bedzie i tak jego ostatnia.

wan | 20.04.2017 03:07

Ta jasne kończy sie era Barcy niektórzy widze brak wyobrazni oraz pamięci miało tak byc jak ograł ich Inter,Pózniej era Bayernu miała być jak ograli Barcelone ale jak sie okazało przedwczesnie Barce zdjeto z topu obie te ekipy błysneły po 1 sezonie z osobna i cisza tak samo moze byc z Juve,Było nie było jaby nie patrzec Barcelona co 3-4 lata zdobywa CL ostatnio jak nikt inny 4 trofea który inny klub takiego czegos dokonał zaden...żeby czasem Juve nie podzieliło losu Interu i Milanu oraz ekip z Anglii bo jak narazie do Barcelony żadna ekipa ostatnimi laty sie nawet nie umywa mają swoje epizody tylko i wyłącznie

Gattuso28 | 20.04.2017 07:08

Trzymałem kciuki i mam nadzieje że Juve  z Buffonem w końcu wygra LM.

Acid | 20.04.2017 07:44

Ale i tak Monaco wygra LM, nie rozumiem dlaczego tak mało sie o nich mowi a przeciez cały sezon rozklepuja wszystkich po kolei.
Śmieszne słowa Buffona ze sie cały czas rozwijają ;) to raczej inni sa bez formy i maja troche farta;)
Gratulacje!
Finał Juve: Monaco!

Elmorex | 20.04.2017 07:47

Barsa bez formy od kilku meczów nic nie mogli zdziałać przeciw takiemu przeciwnikowi, świetnie zorganizowane Juve. W pełni zasłużone zwycięstwo w dwumeczu, dobry mecz, sędziowanie wzorowe i tyle w temacie meczu.
Juve teraz obok Realu to kandydat do ostatecznego triumfu, a nawet większy bo mają bramkarza.Świetne polączenie off z def, do tego doświadczenie i wyrachowanie.Świetna ekipa. Real cały sezon bardzo efektywna drużyna, nawet jak nie idzie. Dobry Casemiro, świetny Marcelo i zmiennicy nie do koca doceniani. Z trenerem który (moim zdaniem) ma więcej farta niż rozumu.
Monaco duże zaskoczenie, że udało im się zajść tak daleko i każdy chce na nich teraz trafić. Słaba obrona, niesamowita ofensywa. Ta młodość może jeszcze namieszać. Ostatnie Atletico tradycyjnie mało kto docenia, niestety obrona w tym sezonie nie jest już taki monolitem jak zazwyczaj, a atak pozostawia wiele do życzenia .
Niech wygra najlepszy bez pomocy sędziów.

michal_juve | 20.04.2017 08:03

To co Kielon wyprawiał w tym meczu to ja nie mam pytań... King Kong is back (oby nie jednorazowo).

ban_ash | 20.04.2017 08:40

[edit]

Nie ma wątpliwości, że awansowała drużyna lepsza - świetnie poukładana, która wykorzystała do maximum bylejakość rywala w pierwszym meczu, a w drugim kontrolowała przebieg wydarzeń ani na chwilę nie tracąc koncentracji...

Także gratulacje i powodzenia w 1/2...

...a Barca... cóż... starali się, nie poddawali do końca... walczyli o tą choćby jedną bramkę... ale bez strzałów celnych nie da się zdobywać goli...
Jak na tak świetnie broniące Juve to nawet sporo tych okazji strzeleckich było... ale celność strasznie mizerna...
Chłopaki zagrali z sercem i chwała im za to... - drugiej żenady jak ta z Bayernem kilka lat temu bym chyba nie zniósł... - nie dali rady - trudno... trafili na lepszego... a po tragicznym meczu w Turynie trudno było realnie myśleć o awansie - co potwierdziło się wczoraj...

Także jeszcze raz gratulacje dla Juve i ich fanów - i powodzenia na dalszej drodze ku wygraniu LM...

michal_juve | 20.04.2017 09:27

Widąć było zaangażowanie u Barcy - jakby nie patrzeć przebiegli chyba 10km więcej niż w pierwszym meczu choć i tak mniej niż Juve. Nic nie trwa wiecznie i jeden taki sezon im się przyda - byle dobrze wykorzystali go jako otrzeźwienie. Ja i tak nie mam wątpliwości, że w przyszłym sezonie Barca znowu będzie piekielnie mocna.

Tak czy inaczej Juve jest na fali i trzeba to wykorzystać - wygranie LM byłoby czymś niesamowitym ale póki co trzeba myśleć jedynie o półfinale. Jest mi obojętne na kogo trafimy - każdego z pozostałej trójki możemy pokonać więc nie ma co dywagować nad potencjalnie dobrym/złym losowaniem.

MaciejManU | 20.04.2017 09:39

Juventus zagrał świetną pierwszą połowę, ale w drugiej jednak trochę się pogubili. Oczywiście wynik z pierwszego meczu ukształtował to spotkanie, bo trudno było oczekiwać, że Juve pójdzie na wymianę ciosów, ale przyznam szczerze, że po wypowiedziach Allegriego spodziewałem się, że Juve jednak trochę dłużej postara się utrzymać przy piłce i coś wykreować. Turyńczycy natomiast, szczególnie w drugiej połowie, byli całkowicie stłamszeni, dużo było wybijania na oślep, kilka beznadziejnych szarż, nie radzili sobie z pressingiem Barcelony.
Gra bez piłki to już inna sprawa - tutaj goście wykazali się niemal perfekcyjnym ustawieniem, wygrywali większość pojedynków. Jedynie Alves w pierwszej połowie nie radził sobie z Neymarem.
W pierwszej połowie Messi miał jedną 100% okazję po podaniu Suareza, raz też genialnie wrzucił do Alby, reszta akcji Barcelony to przegrane pojedynki w polu karnym z dużo silniejszymi defensorami Juve. Goście odpowiedzieli dwoma strzałami Higuaina - jeden niecelny, drugi za słaby i w środek bramki.
W drugiej części Higuain świetnie podawał do Cuadrado, który oddał minimalnie niecelny strzał po ziemi. Kolumbijczyk miał jeszcze później jedną niezłą okazję. Reszta to już okazje Barcy: Messi uderzał niecelnie z 18 metra, później z rzutu wolnego nad poprzeczką, oraz z kilku metrów po rzucie rożnym na pustą bramkę - jedyne usprawiedliwienie to, że strzelał z prawej nogi w niewygodnej pozycji. Ostatnie dwie groźne akcje Barcy to niecelny strzał Roberto i okazja Mascherano kiedy po wrzutce miną się z piłką.
Jedno co mnie zaskoczyło, to gra Daniego Alvesa. Grał bardzo ostro, kilka razy nieprzyjemnie faulował Neymara, raz powinien zdecydowanie obejrzeć żółtą kartkę za "ostemplowanie" kostki kolegi z reprezentacji.
Awans Juve zasłużony - pierwszy mecz ustawił rywalizację, w drugim zagrali perfekcyjnie w defensywie, ich prawo, że o kreowaniu mogli zapomnieć.
Dla Barcy gratulacje za świetny pressing, za stworzone okazje, ale z taką skutecznością nie mogli awansować - w dwumeczu oddali ile? może 3 celne strzały przez 180 minut, a właściwie to tylko te niecelne były groźne.  

Higher | 20.04.2017 10:05

Juve zagrało tak jak powinno, nic nie musieli strzelić trzeba było tylko dobrze rozgrywać i niwelowac szybko zagrożenia ze strony Barcy brawo !
Forza Milan

Zebry | 20.04.2017 10:37

MaciejManU

Chyba nie ma drużyny na świecie, która prowadziłaby grę na Cam Nou. Juve nawet w Serie A, grając z Romą czy Napoli, oddaje pole gry. Taki styl grania, co nie znaczy, że nie potrafią utrzymać się przy piłce. Kwestia taktyki Allegriego, który potrafi świetnie ustawić zespół.

MaciejManU | 20.04.2017 11:17

Zebry
Nie mówię tutaj o prowadzeniu gry. Juve przez ostatnie 40 minut nie potrafiło się utrzymać przy piłce nawet na własnej połowie dłużej niż 30 sekund. Pressing Barcelony wyglądał rewelacyjnie, a Juventus większość drugiej połowy ratował się wybiciami na aut czy wybijaniem pod pole karne Barcy. Jak pisałem wcześniej: gra bez piłki rewelacyjna, gry z piłką - brak.

MaciejManU | 20.04.2017 11:22

"Taki styl grania, co nie znaczy, że nie potrafią utrzymać się przy piłce." - no i tutaj się nie zgodzę, bo pressing Barcy sprawiał (szczególnie w drugiej połowie), że Juve nie potrafiło utrzymać się przy piłce. Co do reszty Twojej wypowiedzi - pełna zgoda, Allegri genialnie ustawił zespół i destrukcja funkcjonowała wyśmienicie - mając taką zaliczkę z pierwszego meczu trudno chcieć więcej.

jabko | 20.04.2017 11:42

@MaciejManU
Pelna zgoda, Juve tak od 55-80 minuty dalo sie zepchnac za gleboko i faktycznie wyglądało to dosc nerwowo - gdy trzymali Barce na dystans w okolicy środka pola to bramka Buffona byla niezagrożona. Na szczescie po wpuszczeniu Barzagliego i przejsciu na 3-5-2 ktore Juve moze grac z zamknietymi oczami gra się bardzo uspokoila i szeroko grajace Juve groźnie kontrowało - wtedy juz wiedzialem ze nie tylko awansuja i to bez straty bramki.
Ta taktyczna elastycznosc moze sie przydac jeszcze w tej LM bo o ile we Wloszech kazdy przeciwnik do Juventusowego 3-5-2 sie przyzwyczail, to w Europie od czasu do czasu ten system moze pomóc gdy gra staje się za nerwowa.

slawekmat | 20.04.2017 12:23

gratulacje dla Juve :)
co do zmian pokoleniowych to sa one średnio co 10 lat także i w wielkiej Barcelonie musi nastapić. Każdy klub to czeka, United musi radzić sobie z odejsciem Vidica, Ferdinanda Evry, Rooneya Scholes, Giggs, trzeba było ich zastapić, SAF mówił że wymieniał niemal 85% drużyny co 7 lat, teraz nadszedł czas w Barcelonie a za nie długo w Realu Bayernie i Juve.
Real - Ronaldo Ramos Marcelo Modrić Benzema jeszcze ze 2 sezony i trzeba bedzie szukać godnych nastepców, choć cieszy fakt że wkońcu w Realu szanse dostaja wychowankowie( trochę im pomógł zakaz transferowy zobaczymy czy wytrzymają kolejny zaciąg "galaktycznych" który zapewne Perez szykuje)
Juve- Buffon Chiellini Khedira Bonucci Alves Lichy Marchisio Mandzukić Gonzalo... młodsi nie bedą sytuacja podobna 2,3 sezony i szukanie godnych nastepców
Bayern-  Alonso, Lahm Riberry Robben Lewy, Bayern już pewnie szuka nastepców
Reformacje musza być i to jest piękne.

Hedrik | 20.04.2017 14:50

Wielkie ukłony w stronę kibiców Milanu i całej reszty za ciepłe słowa względem Juve. FJ

IT's Time.

TysonFCB | 20.04.2017 14:58

Ktory raz od 2008 roku mowi sie o koncu ery Barcy? Ehhh

Dudex_86 | 20.04.2017 16:46

Gratulacje.

Real Madridista | 20.04.2017 17:12

Nie udało się postraszyć Barcie Juventusu niestety ;-)
Bardzo mądrze zagrała Stara Dama i gratulacje za awans dla jej Fanów.
Barcie nic nie wchodziło, a w miarę upływu czasu, nerwy odebrały jej zawodnikom pewność siebie, której z kolei współczynnik rósł u zawodników Juve.
Buffon - klasa.

Czekamy na jutrzejsze losowanie.

Pzdr.



ligaeuropejska.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy